lysbryter Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg tror PSU-en min driver og tar kvelden (har skrevet innlegg om dette på forumet før). Jeg vet ikke hvor store avvik som kan godtas på forskjellige verdier, men nedenfor er iallfall en screenshot av Winbond Hardware Monitor. Noen som kan ta en titt og se om disse verdiene ser normale ut? Noen av verdiene beveger seg noe, så heeelt stabilt er det jo ikke... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sånn som det screenshot'et der er så kan jeg ikke se noe galt. Verdiene virker helt normale , og et avvik på 0.2 - 0.3 volt på de fleste (bortsett fra Vcore da :wink: ) er ikke unormalt. Særlig ved høy last på litt billigere PSU'er. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg får ny PSU i overimorgen. Da får jeg byttet ut Chieftec 340W'n og sett om det er den som f***er opp maskina mi. Har bestilt en Enermax Silent Pro 460W til nesten 1000 kr. Får håpe det løser stabilitetsproblemene mine, ellers........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå