o0 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hahahaha pedo-bear seal of approval, lo meg ihjel Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Enkeltbilder kan være litt kjedelig å poste, men dette er bare ubetalelig bra Tenk å kjøpe en slik til sønnen!!! Hahahaha!!! xD Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Made my day. Så god natt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hahaha! Fantastisk Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 She said: "She likes its special effects - so does her 17-year-old sister. Hahaha! No shit! +1 Hahaha........nydelige greier dette her. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 snakker vi dildo for småjenter? ekkelt. jeg hadde blitt kvalm hadde min søster eller noe sittet på en sånn en med orgasme hele dagen Du er klar over at i allerede 5 års alderen starter de å ta på se gsel vog onanere. er ikke no uvanlig med dette Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du er klar over at i allerede 5 års alderen starter de å ta på se gsel vog onanere. er ikke no uvanlig med dette Dette begynner små barn med allerede i 2-årsalderen. Gjerne når dem endelig får lov til å sitte noen minutter alene i badekaret, begynner å sove uten truse og går rundt naken. Har en datter på snart 4 selv... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 snakker vi dildo for småjenter? ekkelt. jeg hadde blitt kvalm hadde min søster eller noe sittet på en sånn en med orgasme hele dagen Du er klar over at i allerede 5 års alderen starter de å ta på se gsel vog onanere. er ikke no uvanlig med dette Det kan vel ikke kalles onanering når det ikke er noe seksuell tilfredstillelse inne i bildet. Det er forskjell på å ta og kjenne på diverse når man er barn, og onanering. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Barn kjenner også at det er godt ... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Barn kjenner også at det er godt ... Men uten hormonene så er opplevelsene er usammenliknbare. Endret 21. september 2009 av Slikape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå