Pivotal Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Enkeltbilder kan være litt kjedelig å poste, men dette er bare ubetalelig bra Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 LOL! Så jævlig bra! Tro om de blir å prøve noe anna når de blir tatt fra den da? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hahaha Men hvorfor finner jeg ikke leken på toysrus.com? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 ... a vibrating feature for "enchancing the exitement"? Hm... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 At de klarer å skrive sånne artikler uten å stoppe og tenke "Faen dette høres jo HELT galt ut" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Første tenkte jeg bs,bs,bs (vittig uansett a) så ser jeg bilde til tsg1zzn, lololololol... Endret 20. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 She said: "She likes its special effects - so does her 17-year-old sister. Hahaha! No shit! Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 snakker vi dildo for småjenter? ekkelt. jeg hadde blitt kvalm hadde min søster eller noe sittet på en sånn en med orgasme hele dagen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 dan882: ikke direkte, vi snakker om en vibererende leke med riktige former men, uansett, beste humor-saken jeg har sett i dag, og jeg har sett en god del slikt i dag, helt genialt. bare lurer på om det er tilfeldig at det ble slik eller om produsenten har hatt en baktanke... Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hahahah. Dildo som selges på lekebutikk, priceless. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Deilig med en latter etter jobben! =) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hahahahahaha! Må vise den til søsteren min (hun er Harry Potter-fan *host*). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tror jeg vet hva hun ønsker seg til jul... Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Och som alltid med Amerika, där jag antar att denna produkt lanserades, så blir det moralpanik så fort det handlar om sex. Om dessa ungdomar vill utforska diverse aspekter kring sin sexualitet, så bör detta vara deras rätt. Att som ett företag plocka bort en vara ifrån sortimentet enbart pågrund av detta är inget annat än hysterisk moralpanik och minst sagt fånigt. Ungdomarna tar knappast skada av detta. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er enig med deg, men det er vel ikke så mange foreldre at som vil ha på seg at de kjøpte en "vibrator" til sitt barn på 12 år Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Snart blir det vel forbudt å selge alt som har "riktige former" i USA inkludert agurker, mobiltelefoner, fjernkontroller etc... Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Snart blir det vel forbudt å selge alt som har "riktige former" i USA inkludert agurker, mobiltelefoner, fjernkontroller etc... Eller 18 årsgrense på slike produkter Du kommer til å måtte vise legg for å kjøpe bananer, agurker og alt som kan vibrere :!: Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hehehe, fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå