Mikkel194 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Det at bare halve lysrøret lyser betyr at den ene enden av det ikke er skikkelig tilkoplet. Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Satte på 1,5 meter med høytalerkabel og det var ikke så bra, lite av katoden lyste da, men med ca 20-40cm merker eg ingen forskjel! Teip og ledning = trenger du mer? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 har bestilt 2 katoderør fra microplex med en forlenger(tar ikke kjansen på å forlege sjøl) og lurer på om vor lang forlengeren er? Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Da jeg forlenga min Katode ledinig brukte jeg følgende verktøyutstyr: Avbitertang Loddebolt Loddetin Vanlig gjennomsiktig tape Ny ledning Vart ca 30cm lengre Og den lyser like bra som før. Litt Off Topic:Gjorde det samme med vifte ledinigene mine, og dem fungerer like bra som før Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 katoder SKAL ha spesielle ledninger hvis du skal skjøte dem.. De er spesiallaget for høye spenninger og høy frekvens... husker ike hva de kaller kablene... I værste fall kan man risikere at det begynner å gnistre under den supre teipingen og surringen deres... (er slik tennplugger funker... tenk på D dere!) Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 tiden vil vise, tenke kan man gjøre etterpå! hva kan skje? pcen sprenger? noen sikringer ryker? pcen brenner litt? Hva gjøre det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå