C0bra Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvor lang er ledningene på katodene på microplex? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 20cm, fra katode til kontakt. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Takk for svaret... må nok ha noen skjøteledninger da Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 litt forskjellig, hvertfall på mine, de blå 20cm`erne mine har kort ledning i forhold til de gule ( eller var det omvendt?) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 skjøt på selv, fungerer som smør, trenger bare noen sukkerbiter ledning avbitertang og skrutrekker Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ikke skjøt! Lyset minker noe grusomt! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ikke skjøt! Lyset minker noe grusomt! Hvor har du det fra? testa her for mindre en 60 sek siden og merka ikke _noe_ forskjell på de 20 cm`ene jeg skjøta Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Handler jo om hvor godt du sjøter dem da. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ikke skjøt! Lyset minker noe grusomt! Gjorde ikke det hos meg hvertfall... Skjøta med biltema, og gadd ikke å lodde, tokk bare no teip, jalla dog... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 skjøt på selv, fungerer som smør, trenger bare noen sukkerbiter ledning avbitertang og skrutrekker Det er jo også en måte å gjøre det på..billigere er det jo også.. Brukte alltid denne måten før når jeg skjøtet ting, men tror jeg bruker de ekstra kronene på ferdige skjøteledninger.. ser litt bedre ut da.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ikke skjøt! Lyset minker noe grusomt! Gjorde ikke det hos meg hvertfall... Skjøta med biltema, og gadd ikke å lodde, tokk bare no teip, jalla dog... Samme gjorde jeg, biltema sølvtape til og med Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 canabis har da uttalt seg om mye her på hw syntes jeg.. men somoftest dritt som dette. 14iss uten peil? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 jeg prøvde å skjøte!! Lyset minket! Det har en annen person her sagt å! Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Prøvd jeg og, med kjøtekablene fra microplex. Ca. halve lysrøre lyser nå. resten vil ikke tenne seg. Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvordan får du til det? Har skjøta to av mine katodeledninger og disse lyser som bare det :smile: Hvordan ledning ha du brukt til å skjøte med? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Prøvd jeg og, med kjøtekablene fra microplex. Ca. halve lysrøre lyser nå. resten vil ikke tenne seg. Takk for at du setter krishell på plass! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Prøvd jeg og, med kjøtekablene fra microplex. Ca. halve lysrøre lyser nå. resten vil ikke tenne seg. Takk for at du setter krishell på plass! setter meg på plass? fordi dere bruker kukost som lodde tin betyr vell ikke at vi andre faktisk klarer forlenge ledningene våre? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Prøvd jeg og, med kjøtekablene fra microplex. Ca. halve lysrøre lyser nå. resten vil ikke tenne seg. Takk for at du setter krishell på plass! setter meg på plass? fordi dere bruker kukost som lodde tin betyr vell ikke at vi andre faktisk klarer forlenge ledningene våre? Nei da, du er jo verdens mester! Men det jeg vill frem til er at det skjer kansje ikke altid det samme med deg, som med andre! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Prøvd jeg og, med kjøtekablene fra microplex. Ca. halve lysrøre lyser nå. resten vil ikke tenne seg. Takk for at du setter krishell på plass! setter meg på plass? fordi dere bruker kukost som lodde tin betyr vell ikke at vi andre faktisk klarer forlenge ledningene våre? Nei da, du er jo verdens mester! Men det jeg vill frem til er at det skjer kansje ikke altid det samme med deg, som med andre! Trenger ikke være verdens mester for og lodde ledninger .-) Men tror du det så har du et stykke igjen Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Så si bare fjortiser som vil krangle flere døgn om det.... fortiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå