Berga Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 I år skal jeg gå vg2 studiespesialiserende. Jeg har valgt blant annet matte R1 og Fysikk 1, og har tenkt til å ha disse fagene i både vg2 og vg3. Det jeg lurer på er om karakterene jeg får til våren i andre klasse vil bli stående på vitnemålet i tredje. Eller er det bare karakterene jeg får i 3 klasse som blir stående? Gjelder dette alle valgfag? Beklager hvis det ble litt rotete Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fordi det dreier seg om programfag vil både karakterene fra VG2 og VG3 bli stående på vitnemålet ditt. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 OK, så dermed vil jeg altså ha 2 karakterer på vitnemålet mitt fra alle valgfagene? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvert år er avsluttende, så du får karakter for hvert fag på vitnemålet. Om du har R1 i år og R2 neste år kommer begge karakterer der. Så ja, du må jobbe i år også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå