Trondgh1 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Heisan. Jeg har kjøpt en Adrix DVD 7089 (399kr på Obs), som jeg har prøvd å koble opp mot TV'en, som er en Phillips flatskjerm kjøpt i fjor høst. Den er koblet opp med medfølgende kabel (3-delt kabel, med bilde + 2 lyd, ikke s-video) Uansett hvordan jeg prøver å stille inn videoen, så kommer bildet kun i sort/hvitt på TV. På TV'n får jeg bilde når den er stilt på "ext4" på AV knappen (TV har 6 valg når man trykker på AV, 4 x ext og 2 x hdmi som kilde). FAQ som jeg fant på nettet påstår at jeg skal velge "PAL" TV dersom bildet kommer sort/hvitt, men det hadde jeg allerede gjort. Noen ideer? Ser ikke at jeg kan stille inn noe særlig av options på TV menyen, og har prøvd alt på spilleren som jeg kan tenke meg. Endret 18. august 2009 av Trondgh1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Den kabelen du nevner, har den 3 phonoplugger gul, rød, og hvit? Det er kompositt video (gul) og stereo lyd. Og du har plugget den inn i en gul inngang på TV? Kompositt er det dårligste signalet du kan ha. Er det ikke SCART kontakter på DVD og TV? SCART RGB vil gi deg vesentlig bedre bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå