Bear^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nok er nok Thklinge, dette er ikke en Forza Vs GT5 tråd så jeg anbefaler at du faktisk mener det du sier at man skal gå tilbake til topic som er slik jeg ser det hva som kommer i GT5. Opprett heller en Forza 3 Vs GT5 tråd i felles delen om det er dine interesser. ------------ @Vargaz Det er ikke fastsatt noe dato men om jeg ikke husker feil skulle det komme i løpet av dette finansåret så da blir det i alle fall før Mars 2010 eller Mars 2010, får se. Håper det kommer snart derimot, gleder meg litt nå til GT5 Angående hodetracking, fungerer dette noe alla TrackIR i sin tid? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du må gjerne si det er nok, men du startet off-topicen, les gjerne forrige side på nytt om du er usikker TrackIR krever at du har markører montert på hodet, gjerne på en caps eller lign. Spørs om man gidder å sitte med lue inne for å bruke teknologien så vi får håpe de istedet har fått til noe mer elegant som f.eks Natal. At det er full 3D-tracking også bekymrer meg litt. Bare X & Y tracking hadde kanskje vært å foretrekke siden man strengt tatt bare trenger å se høyre/venstre og litt opp og ned. Med full 3D kan du også bevege hodet framover og bakover i "cockpit". Det er kult, men ikke så kult hvis det gjør at funksjonaliteten blir begrenset. Tenker da spesielt at det blir som alpha-demoen av Natal på E3, der foten til fyren plutselig hopper rundt. Noe slikt er ugunstig når man kjører i 200km/t og trenger å se veien. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg tipper at releasedato blir annonsert under Tokyo game show om en måned. SCEE president Andrew House har allerede antydet at det kommer noe nytt om GT ganske snart. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gleder meg enormt til dette her. Er det verdt og laste ned Prologue eller burde jeg vente de evige månedene det kanskje tar? Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gleder meg mer og mer til GT5;) GT serien er og forblir kongen av bilspill. Gleder meg spesielt til wrc delen av spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen innlegg som var ment å provoserer eller gå på person er fjernet fra tråden. Dette er en tråd med nyheter rundt GT5, la fokuset ligge der. Dette er for eksempel ingen ren GT vs Forza-tråd, så la ikke den diskusjonen gå for langt. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 GT5 bekreftet for 2009. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det var en god nyhet da, ventetiden er med andre ord nesten over. Hvordan er det med rattsett til PS3, kan man bruke hvilken som helst eller? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Logitech Driving Force GT er vel det som kanskje gir mest ratt for pengene, for 495 kr er BILLIG. Det støtter har jo den brytern i front av rattet som gjør at du kan justere på innstilligene på bilen mens du kjører på banen. Ellers har rattet også 900 graders rattutslag. Kvaliteten er god logitech kvalitet. Ellers så er det jo G25 som gir mest kvalitet for pengene. Rattet, giret og pedalsettet er kjempebra. Men om det er verdt 2000 kr mer enn Driving Force GT kommer vel helt ann på hvor mye du kommer til å bruke rattet. Nå kommer også G27 rattet, som egentlig bare er en liten oppdatering av G25. Edit: Glemte fanboy vinkelen. Selvfølgelig kan du bruke hvilket som helst ratt på ps3. Akkurat som med harddisken så trenger du ikke å kjøpe ett spesielt merke De aller aller fleste USB pc,ps2 og ps3 ratt skal fungere. Endret 24. august 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det er et eksklusivt spill til PS3 som diskuteres i tråden, man burde kunne klare å diskutere det uten å dra inn hva som fungerer eller ikke fungerer av tilbehør til X360, slikt er OT. Vennligst hold dere til tema. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Virkar kansje som PD har fått litt kniven på strupen av Sony her, begynner å kjenne konkuransen frå forza3 her kansje? Uansett så er det ein gledeleg nyhende att GT5 kjem i år, det har forsatt ein stor fanskare uten tvil. Eg håpar dei har tenkt litt lengre enn pen grafikk og implentert litt nytt gameplay og funksjonar i spelet. Forza2 var eit friskt pust med bilauksjoneringa og bildekorasjonsverktøya. dessuten ein overlegen online teneste. Hvis PD har spikra ein like god communitydel og ein god skademodell som faktisk ødelegg meir enn ein frontskjerm og ei løs dør så blir det bra. Dessuten blir det jo ein liten spennande salgstall samanlikning hvis det faktisk kjem i 09 på likt med forza3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå