Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Derfor skal kvinner slås til lydighet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det finnes en liten sannhet i det TS sier, men herregud, vi lever i 2009. Vi har så mye livserfaring og resursser nå at det går ann å gjøre andre ting enn å slå en kvinne til lydighet. Og om man ser tilbake, så var det til størst grad menn som drev med utroskap og fanterier, så da kan vi kvinner slå dere menn med balltre til dere begynner å ty til sunn fornuft også da? Blir dere fornøyd da?

Lenke til kommentar
Og hvorfor er mannen mer verdt enn kvinnen??

Hvordan klarer du å resonere deg til at kvinnen har mindre verdi bare fordi hun blir irettesatt av mannen?

Det at hun er verdig en irettesettelse bare bekrefter hennes verdi.

Synes det er flott at man kan dyrke hverandre, og luke litt der det trengs.

Husk dette er frivillig fra begynnelsen, om kvinnen går lei "opplegget" så tyder det på at hun vakler moralsk og trenger en fast hånd som staker ut kursen for henne igjen.

Kvinnen har alt å tjene på dette, og selvfølelsen vil blomstre når hun har klart med litt hjelp å styre unna det moralske forfallet med "oppmuntring" fra sin mann som alltid er der for henne..

En menneske fri for laster er et lykkelig menneske!

Hun må jo være mindre verdt siden det er greit å slå henne. Og når hun ikke ønsker å bli slått, så betyr det at hun er en sterk kvinne...ikke at hun ikke har moral.

Ingen får bedre selvfølelse av å bli slått...Moralske forfall? At hun tenker og har egne drømmer er et moralsk forfall? Menn som slår burde bli skikkelig irettesatt. Jeg tviler på at du hadde fått bedre selvfølelsen av å blit slått for å ytre dine meninger/holdninger/ønsker.

Lenke til kommentar
*snip*

Tar du oppfordringen? eller skal du fortsette å og sitere bibelen og preke andres prekner? ;)

Jeg er Scientolog

Og... hvor er resten? 3 fattige ord er ikke mye å bli fet på. Scientolog eller ei du burde greid å kunne besvart resten uten av mitt ressonemang uten noen større problemer, men i stede bruker du det som et argument for å la være å svare. Denne tråden er tydeligvis ikke opprettet med tanke på diskusjon, men en 2 veis monolog.

Men helt greit, jeg kan jo oppsummere dine påtatte verdier:

-Legitimering av vold mot kvinner for å oppnå sine mål

-Bruk av tvang

-Tyrranisere for å skape frykt/reddsel for å opprettholde et forhold.

-Fornektelse av vedtatte konvensjoner og rettigheter for kvinner

-Bruke svik og bedrag for å lure kvinner inn i et forhold

-Besvare kritikk med sitater fra andre

-Rettferdigjøre andre konservative religioners kvinnesyn

Men ærlig talt, har fremdeles ingen tro for at du faktisk mener dette, jeg tror ikke at du har ryggrad til å ha disse meningen noen andre plasser en her inne. Du bruker bare forumet som en klagemur for din egen frustrasjon over at du stadig har blir avvist av det motsatte kjønn og ikke greier å finne "formelen" som funker for deg. Å påstå at du har kontroll over vold som er gjort i affekt er reinspikka tøv, det er mange som har sagt det før deg og det blir motbevist gang etter gang. At ikke flere av disse personene er endt opp som drapsmenn er bare rent hell.

Lenke til kommentar

Jeg forstår enda ikke hvorfor det er greit å slå en ikke-samtykkende kvinne? "Fordi hun er en kvinne" blir litt for vagt for min del.

Jeg skulle også sett muggsopp gått igjennom hele tråden og nøstet opp alle løse tråder. For øyeblikket står det igjen en mengde ubesvarte spørsmål som muggsopp bare har oversett. Det fører til at man begynner å stille de samme spørsmålene på nytt og tråden ender med repetisjon.

Lenke til kommentar
Du sier motparten er med på at du juler henne opp, men hva hvis henne går lei og går fra deg? Er ikke så mye enighet da hvis du slår henne til hun ikke tør dra fra deg

Si meg, har du lært å lese? jeg har jo gjentatte ganger skrevet at om kvinnen vil ut, kan hun gå. sier hun at hun vil ut men ikke gjør alvor av det, pryles hun da hun er obsternasig.

Nå, les dette en gang til.

50-tallets familieverdier var faktisk ideelle for barn, fedre, og mødre. Alle hadde et meningsfullt liv, og barna var lykkelige.

Levde du på 50-tallet, muggsopp, siden du kan uttale deg så sikkert om det? (Det gjorde jeg, om enn bare såvidt.)

Geir :)

Ja, jeg vokste opp på Senja på 50-tallet.

Lenke til kommentar
Jeg sier det igjen.. Du er rett og slett dårlig på å "leve" (As in "You fail at life") hvis du må slå for å få viljen din.

Moderatorer: dette er et personangrep, og vedkommende fortsetter å debattere person og ikke sak etter gjentatte oppfordringer fra undertegnede og andre moderatorer.

Finner man seg en mann som villig gir avkall på fortidens skakkjørte "rettigheter" så er det fritt frem for kvinnen å denge ham både gul og blå.

Der er du inne på noe veldig essensielt.

Kvinnen i dag har lov til å slå sin mann, uten fare for juridiske og strafferettslige konsekvenser.

Mannen i dag har ikke lov til å tilsnakke sin kvinne uten at han blir demonisert og blir tvangssendt på agressjonskontrollkurs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...