Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Derfor skal kvinner slås til lydighet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kan ikke overleve i denne verdenen hvis du baserer livet på bibelen...

Det har du helt rett i, selvom bibelen inneholder noen fundamentale sannheter.

Selv er jeg scientolog.

Tror ikke det er så mange kvinner som vil foretrekke en mann som slår de framfor en annen snill mann

Når du en gang blir voksen, ser du ting annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hmm, trodde scientologi baserte seg på noe annet en hva som står i bibelen.

Som for eksempel:

Scientologi baserer seg på troen om at en intergalaktisk diktator ved navn Xenu, brakte romvesener til jorden og drepte dem med hydrogenbomber og at deres hvileløse ånder plager menneskeheten den dag i dag.

Men rett på meg om jeg tar feil.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Om en annen mann mener noe annet, er det hans rett til å mene noe annet. Man kan da ikke gjøre annet enn å konstatere at man er uenige.

Hva med hermafroditter? Eller kvinner som har tatt kjønnsskifteoperasjon?

Dette er usakligheter fra naturens sin side.. eller vent, nei, det er usakligheter fra operasjonsbordet sin side. Jeg holder meg til kvinner, ikke til misfostre.

Lenke til kommentar
Om en annen mann mener noe annet, er det hans rett til å mene noe annet. Man kan da ikke gjøre annet enn å konstatere at man er uenige.

Hva med hermafroditter? Eller kvinner som har tatt kjønnsskifteoperasjon?

Dette er usakligheter fra naturens sin side.. eller vent, nei, det er usakligheter fra operasjonsbordet sin side. Jeg holder meg til kvinner, ikke til misfostre.

Der sier jeg meg forsåvidt enig. 0_o

Lenke til kommentar

Jeg er glad JEG ikke har ett sånt forhold at jeg må slå dama mi før hu hører på meg ihvertfall :)

Jeg og dama mi har god kommunikasjon, kommer lett til enighet, og inngår rettferdige kompromisser når det er uenighet om noe.

Jeg ville aldri krummet ett hår på samboeren min sitt hode, samme hvor sint jeg ble. Jeg elsker henne og ville ikke gjort noe for å skade henne. Jeg ser generelt sett ned på folk som slår damene sine, selv om det bare er en liten ørefik, det synes jeg er dypt tragisk...

Lenke til kommentar
Jeg er glad JEG ikke har ett sånt forhold at jeg må slå dama mi før hu hører på meg ihvertfall :)

Jeg og dama mi har god kommunikasjon, kommer lett til enighet, og inngår rettferdige kompromisser når det er uenighet om noe.

Jeg ville aldri krummet ett hår på samboeren min sitt hode, samme hvor sint jeg ble. Jeg elsker henne og ville ikke gjort noe for å skade henne. Jeg ser generelt sett ned på folk som slår damene sine, selv om det bare er en liten ørefik, det synes jeg er dypt tragisk...

HAdde jeg ikke vært i et Taken In Hand forhold, hadde jeg nok behandlet min kvinne som du behandler din. Nå er jeg imidlertid for slike taken in hand forhold, og da foretrekker jeg å være i de, og da er også kvinnen oppmerksom på hva hun vil kunne forvente når hun er obsternasig og ulydig. er hun ikke villig til dette, står hun fri til å gå, men hun har gitt konsensus før første slag faller.

Lenke til kommentar
Og for øvrig angriper jeg ikke mine kvinner, jeg slår de til lydighet, og de vet hvorfor.

I utgangspunktet så har jeg ingen tiltro at du mener det du faktisk sier.

Sett at du alikevell skulle gjøre det så er det pga du har problemer med å inngå forhold til kvinner og forstå hva det er de forventer av deg som mann. Dette i sin tur har ført til at du har søkt et svar, har latt deg påvirke av ultakonservative krefter og tatt til deg et kvinnesyn som er skammelig i 2009. En *ekte mann* har ingen problemer med å forholde seg til en kvinne ala 2009, men du har byttet ut prinsipper om likeverdt med en enveiskjørt gate som blir å ende med død eller evig frykt for den som skulle være så uheldig å vise deg tilitt.

En myk mann er ikke en svak mann, for han har det største våpnet av alt. ;)

Lenke til kommentar

Her er litt lesestoff om "Taken in hand", siden det muggsopp sier er relativt fragmentert: http://wikibin.org/articles/taken-in-hand.html

Det er en ting hvis dette fungerer for to voksne, villige mennesker, da er det ikke veldig ulikt et såkalt BDSM Master/slave relationship, men er tydeligvis mer fokusert på det hverdagslige livet enn det rent seksuelle. I bunn og grunn kan det visstnok minne ganske mye om de tradisjonelle kjønnsrollemønstrene man så i f.eks USA på 40- og 50-tallet, om jeg har forstått artikkelen riktig. Interessant nok bedrives det visstnok også "Taken in hand" blant homofile og lesbiske, selv om dette ikke er "universally accepted within the TiH world" som det så fint står.

Jeg står likevel fast på synet mitt om at dette kan være særlig skadelig for barn og unge å oppleve. Vold i hjemmet, uansett hensikt eller konsensus fra begge parter, er ikke noe barn bør utsettes for.

Lenke til kommentar

Tullemann. Noen er faktisk født tvekjønnede, og det er altså slik Gud har skapt dem. Vis nå litt respekt for skaperen.

Lenke til kommentar

Tullemann. Noen er faktisk født tvekjønnede, og det er altså slik Gud har skapt dem. Vis nå litt respekt for skaperen.

De bør settes ut til skogen, eller bli byttinger der man frigjør lovende talenter fra sosialistiske kloakkrotter, og setter det genetiske avfallet av et hermafrodittavkom hos sosialistkloakken der barnet får vokse opp med sine mentalt likestilte.

Lenke til kommentar
En myk mann er ikke en svak mann, for han har det største våpnet av alt. ;)

Det hjelper ikke å ha en stor atombombe spent rundt magen - du skal også leve etterpå..

Atombombe? Lol?... dette begynner å bli rene komikvelden. Du bør lese historien om da sola og vinden veddet om hvem som kunne få jakken av mannen, når du har lest den da skjønner du (forhåpnetligvis) hva det er jeg faktisk snakker om. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...