Dallasgaume Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er i ferd med å skaffe meg en Asrock til bruk i stua, men trenger et trådløst tastatur. Noen som har noen anbefalinger? Tips taes imot med takk! Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har Logitech Denivo Edge. Det er et kjempebra tastatur med innebygget mus. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har Logitech Denivo Edge. Det er et kjempebra tastatur med innebygget mus. ja , eller spar penger kjøp et fint men kanskje litt stort Logitech PS3 tastatur med innebygd mus, som går på bluetooth. Tastatur Bluetooth doggle Har begge selv, meget fornøyd med løsningen! batteritiden er ekstremt god, og rekkevidden er drøy, fungere to etasjer nedenfor der pcen er plasert! Lenke til kommentar
geir_ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvordan funker PS3 tastaturet med Æ,Ø,Å? Ser at det kunner kommer uten disse tastene. Hvordan skriver man ÆØÅ da? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Faktisk stått å sett på det PS3 tastaturet selv. Så meget greit ut og til en grei pris. Men var ikke sikker på om det fungerte på pc, så det ble med å se på. Nå som jeg vet at det skal gå er det stor fare for at det havner et slikt på stuebordet mitt snart. Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=121253 sett litt på dette.. noen som har noen erfaringer med denne? Har IR dongle fra MCE remoten min.. vil det funke sammen? og hvordan er rangen på dette? Lenke til kommentar
aXept Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=121253 sett litt på dette.. noen som har noen erfaringer med denne? Har IR dongle fra MCE remoten min.. vil det funke sammen? og hvordan er rangen på dette? Har lest at det skal funke med andre IR-mottakere.. MEN for all del ikke kjøp det på ps.no... På Amentio.no får du samme tastaturet for 140 kr + frakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå