apegryn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Merker en forskjell? Ulemper og fordeler med begge..? og er logitech VX nano CL noe til mus? : ) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Den musen er kjempeknall, har ingen negative meninger om den, og jeg har brukt den i snart 2 år Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Er det slutt med latency på trådløs mus i disse dager? Hvor lenge pleier batteriene å vare på den, khaffner? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har ikke brukt kablet mus på flere år, så jeg vet ingen ting om forskjellen i Latency. Batterier skiftes ca 3-4 ganger i året med veldig aktiv bruk. En liten rød lysdiode blinker langsomt når det nærmer seg. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Skal du spille? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har brukt både laser og optisk over lenger tid, og min konklusjon er at det først og fremst er underlaget som virkelig er viktig. En god, passende musematte er et must for meg... så kan musen være hva den vil, så lenge jeg slipper de gamle kulene. Bare finn en mus som ligger godt i hånden (personlig har jeg alltid hatet de små musene som er beregnet for bærbare maskiner). Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Skal du spille? vel, med måte. Jeg er nok ingen beinhard gamer, men vil du advare meg om at den er helt bøsen til spill, skal jeg alltids vurdere noe annet. Spiller Call of duty 4 med kamerater en gang og annen ila. året, så jeg vil ikke være taperen : ) Jeg bruker dog pc mest til å surfe på nett og lage musikk. Er det en myte at trådløs har merkbar latency, eller er det høyst reelt? Isåfall hva snakker vi om? 1, 10 eller 100 ms? Endret 22. august 2009 av apegryn Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 De gamle trådløse hadde høy latency, ikke de nye. Loggitech MX revolution er meget god. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Det store ankerpunktet med VX nano var den lille USB mottakeren. Jeg misliker usbpinner stikkende ut av laptopen. Så fort å ødelegge. edit: skrivefeil Endret 22. august 2009 av apegryn Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 MX revolution bruker blåtann, og jeg tror (les: tror) ikke du trenger annet en en maskin med BT. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 ay, da er den utelukket. Har ikke blu-tut på dataen. Ser at datakjeden har på lager her jeg bor. Kan ta en tur og se hvor liten nanoen er på mandag. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 kjøpte VX nano idag. Ærlig talt er jeg ikke særlig fornøyd. God å trykke på, og den beste scrollen jeg har vært borti. Men frem/tilbake knappene er totalt malplassert. Det samme gjelder den 3. museknappen. Musen er veldig liten (ja jeg vet det er en minimus). Trodde det skulle være enklere å bruke en liten mus enn som så, men egentlig var det noe drit når en er vant til vanlig størrelse. Og jeg har små hender fra før av. Jeg får vondt i hånda etter 1/2 times bruk tilsvarende jeg ville fått etter 24 timers bruk med en vanlig. Dårlig instillingsmuligheter. Akselerasjonsvalget var enten helt av, eller bånn gass på 'lav' instilling. 'Høy' var helt absurd!! Laseren var ikke noe bedre enn den optiske leseren jeg hadde på min gamle microsoft mus til hundrelappen. Tvert imot synest jeg den var noe upresis, tok tepper med litt bølger i dårlig. Jeg må kanskje bygge den ut litt med noe byggeskum som et lite skall utenpå, for å gjøre den noe mer behagelig. Mottakeren var helt topp, pluss til logitech for den. Synes nesten ikke i usbporten. Og jeg må si igjen at scrollen var knallbra. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvor kjøpte du den? Knappene blir du vant til, størrelsen er det verre med.. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 siba. Det er både min nærmeste butikk, og den billigste. Datakjeden skulle ha 699 for den, nettbutkken dere skulle ha 557,- inkl. frakt, mpx har den til 489 ex. frakt. Jeg fikk den på siba for 540 kr. Og da slapp jeg vente på posten : ) Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Knappene blir du vant til, størrelsen er det verre med.. Nå ja, fugeskum, kniv, sandpapir og sparkel skal nok klare å fikse den biffen : ) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da skulle du heller kjøpt på Elkjøp, og benyttet deg av 30-dagers full returrett Evt. angreretten ved netthandel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå