unserheld Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) lastet ned videoinspector http://www.google.com/#hl=en&q=videoin...3e5e26634c5ff74 og det sucka så jeg fjernet det, valgte NOES på spm om jeg ville installere adware som kommer med slikt ofte. har kjørt avg+adaware+hijackthisoff til liten hjelp. Nå så henger firefox i ett par sekunder av og til, og noen ganger svitsjer den til et anna firefoxvindu når det løsner igjen. Har bange anelser om adspyware som prøver å hukke seg opp til firefox, og gjør en dårlig jobb på det. påvirker andre progs. gief kthx Endret 18. august 2009 av unserheld Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Ich bitte! Det er sehr irriterende! Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har du spyware installert skal det dukke opp i hijackthis logen din. Ellers kan jeg anbefale gspot til og finne info om codecs til filmer og lyd. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har samme problemet med at Firefox henger noen sekunder. Skjer som regel når jeg går tilbake til forrige nettside. Bruker forøvrig GNU/linux så spyware er utelukket. Vil anta at det er en addon som skaper problemer. Endret 19. august 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Fikk fjernet noe malware i tre varianter. Får se om dette hjelper. er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 hjalp ikke. nå skifter den bråt webside av seg selv også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå