TBJ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Finnes det prog. som kan kopiere masse data med undermapper og beholde datoene på mappene der de blir kopiert til? (bruker XP) Det fungerer med xcopy, men jeg sliter med å få det til fra FAT32 partisjon og kopiere til NTFS. HJELP! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Søren så du bumper. Er det ingen som svarer deg så er det fordi de ikke kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har aldri hatt noe problemer med å bruke xcopy fra FAT32 til NTFS. Er det et script du lager, elns? Får vi se det? Og som sagt, slutt å bumpe! Da er det i hvertfall ingen som gidder hjelpe! Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Hvilke variabler i xcopy bruker du når du kopierer fra FAT32 til NTFS og datoene på MAPPENE opprettholdes? Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg fikk det heller ikke til med Xcopy. Fungerte mellom FAT32 og FAT32, men ikke fra FAT32 til NTFS. Er derfor også nygjerrig på hvilke variabler som Jimmy Pop satte i xcopy da han fikk det til........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå