Kokain Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei, I morgen er det 1.skoledag i Bergen og jeg står uten skoleplass, jeg har fortsatt krav på å få plass men hvor skal jeg møte i morgen? Bør jeg være på inntakskontoret eller er det skolene som har fått ansvaret nå etter at 3.inntaksrunde er ferdig. Skal begynne i 1.klasse Evt: Når åpner inntakskontoret i morgen tidlig? er det spesielle tider? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det kom 3 nye til oss 2. skoledag til oss, for det kan hende at folk ikke møter opp. Lenke til kommentar
Kokain Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Det kom 3 nye til oss 2. skoledag til oss, for det kan hende at folk ikke møter opp. Hæ? Er det mulig? jeg har ringt inntakskontoret i dag tidlig og de sier at det er ikke før den 24. aug de nye plassene blir delt ut ved personlig fremmøte? Ringte også til skolen jeg forhåpentligvis skal inn på og de sa også at inntakskontoret fortatt har kontrollen inntil 1. September... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Lett å miste plassen sin på en skole viss man ikke møter opp første dagen vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå