FranzJosef Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei. Vi har kjøpt to nye Acer-bærbare av ulik modell. På begge funker firefox greit til det meste, men absolutt ikke med gmail. Tar lang tid å laste inn gmail, veldig kranglete å skrive epost. Noen som har vært borti dette og evt vet hvordan løse problemet? Det ordner seg ved å bruke explorer, men det er jo ikke akkurat en god løsning. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvilken versjon av Firefox er det du bruker? Bruker du addons? Er programmer som Flash og Java oppdaterte? Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Lastet ned helt ny firefox. Hvordan får man oppdatert java og flash da, når den ikke ber om det automatisk? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 gmail bruker ikke flash og java, så de har ikke noe med saken å gjøre. jeg googlet rundt etter løsninger og i alle instanser fant folk ut at det var addons/plugins de hadde som lagde problemet. gå til tools > addons og sjekk at du ikke har noen.. eller så kan du også prøve å google rundt. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har tab mix plus. En stor addon, som er der bare for å løse en eneste latterlig detalj firefox i flere år ikke klarer å få som standard: mulighet til å åpne startsiden/home page når man åpner en ny fane. Så jeg kan altså ikke ha noen addons? Det var jo småkjipt.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jo, du kan ha addons seff, men noen ganger klikker det for folk med gmail etter det jeg leste på diverse forum. Da er det en spesifikk addon og ikke alle. Prøv og disable den du bruker og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå