Mr_Jonez Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hei Har fulgt denne guiden men har fremdeles problemer. http://www.lfsnorge.net/forums/viewtopic.php?t=1164 Problemet er at gassaksen er invertert. Når jeg gir gass går turtallet ned, og når jeg slipper gassen stiger turtallet i taket. Når jeg går inn i options og inverterer aksen, skjer det ingenting når jeg trykker på gassen. (ligger på tomgang uansett) Kløtsj og styreaksene er helt fine. Hva er galt? Dette gjelder forresten alle bilspill jeg har prøvd, så problemet ligger ikke i selve spillene (vil jeg tro) Kjører win7 evaluation copy, bulid 7100. Glem det, fikset det ved å velge aksene som skulle brukes..... Men hvorfor hadde jeg det samme problemet i Volvo the game mon tro.....? Endret 18. august 2009 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Kan vi to treffes på en server, så får jeg lettere for å forklare EDIT: La merke til at det var i flere bilspill, så da vet jeg ikke Endret 20. august 2009 av TMK9B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå