MrL Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hva markedsføring og ledelse 1 går ut på, da snakker jeg om faget man har på videregående, vg2/vg3. Er dette et slik fag der man lager bedrift, eller hvordan er faget? Vurderer å bytte fra fysikk 2 til dette, da jeg tror dette vil bli et lettere fag. Endret 18. august 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei! Har selv hatt markedsføring og ledelse 1, starter på markedsføring og ledelse 2 nå. Veldig enkelt fag, selv fikk jeg 6. Innholdet i markedsføringen er tanker bak reklame, hvordan man bygger opp organisasjonen i en bedrift, markedsføringstriks osv. Du finner alt om du søker på lærerplanen for markedsføring. Meget interessant fag, som man gjerne får bruk for senere i livet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Hei!Har selv hatt markedsføring og ledelse 1, starter på markedsføring og ledelse 2 nå. Veldig enkelt fag, selv fikk jeg 6. Innholdet i markedsføringen er tanker bak reklame, hvordan man bygger opp organisasjonen i en bedrift, markedsføringstriks osv. Du finner alt om du søker på lærerplanen for markedsføring. Meget interessant fag, som man gjerne får bruk for senere i livet. Ah okei, høres spennende ut Hørte litt på skolen i dag, har allerede byttet til det så det blir nok bra Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei. Markedsføring og ledelse er et rimelig lett fag. Spenningen vill ha noe å variere på din interesse og innsats. Like viktig er det gjerne med en god lærer. Selv hadde jeg faget og læreren min var utrolig kjedelig. 50 år gammel dame som drev på med lysark og snakket kjedelig. Personlig har jeg ikke noe imot henne, men opplegge var dødfødt. Jeg fant da ut at jeg skulle hoppe på privatisteksamen i faget. Jeg fikk fem uten å ha åpnet boka. Nå skal det sies at jeg kan endel markedsføring og hadde dette faget i nesten et halvt år før jeg hoppet av. Alikevell er det et rimelig greit fag, men interessen må være til stede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå