Zuul Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 En liten avsporing: Den 3M luben dere snakker om blir bare kalt aperonk på jobben min Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 og polywater = pappegøyevatten Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ikke bruk glidemiddel. Husk "forplay" ordner biffen ,og får tingene på gli. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 så denne på en russebil "ikke putt inn snabel der det kommer kabel" veldig off topic? Lenke til kommentar
chma Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 så denne på en russebil "ikke putt inn snabel der det kommer kabel" veldig off topic? egentlig ikke i og med at jeg er russ neste år Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Okey, mye useriøst her folkens. Have fun. Seriøst: Er ikke vits å bruke polywater,aperunk eller noe av det som blir foreslått mener jeg. Jobber selv som elektriker, og vi bruker ofte polywater, men god gammeldags zalo er bedre enn noe. Trodde før at vi brukte dette fordi det ikke er elektrisk ledende, men dette er feil, så zalo fikser biffen den. Lykke til! Lenke til kommentar
chma Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Okey, mye useriøst her folkens. Have fun.Seriøst: Er ikke vits å bruke polywater,aperunk eller noe av det som blir foreslått mener jeg. Jobber selv som elektriker, og vi bruker ofte polywater, men god gammeldags zalo er bedre enn noe. Trodde før at vi brukte dette fordi det ikke er elektrisk ledende, men dette er feil, så zalo fikser biffen den. Lykke til! gikk for noe så enkelt som å file ned så mye av monstanden som mulig med en fin fil, gikk så vidt. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Good, såvidt holder akkurat det Lenke til kommentar
chma Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Good, såvidt holder akkurat det ikke sant... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå