Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Heisann. Etter en vellykket tur med venner til syden har jeg fått mersmak. Men jeg lurer på når det lønner seg å bestille neste ferietur (som blir om sommeren). Det er snakk om typisk chartertur til turistifiserte plasser. (Bulgaria, Spania, Tyrkia osv). Restplasser er utelukket. Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvis du IKKE er kin på restplasser (noe jeg igrunnen ikke helt skjønner hvorfor du vegrer deg for?) så er det prinsippet om at jo tidligere jo billigere som gjelder for booking av charter og flyturer. Anbefaler deg å bruke Solfaktor.no også taste inn søkeordet "syden" under "Reise til" hvis destinasjonsstedet enda ikke er bestemt! Men altså, du kan godt få spesifiserte turer en måned før avreise tl langt billigere penge enn om du bestiller nå! Men skjønner om dere vil ha litt forutsigbarhet. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Restplasser er utelukket. Jeg kan skjønne at uspesifisert er utelukket, men hvorfor alle restplasser? Sam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå