Zenxi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg en Acer pc, til å ha som et mediasenter til annelgett og tv'n. Pc'n har HDMI utgang som går til Forsterkeren, en Denon 4308A og en HDMI kabel fra forsterkeren til TV'n en pioneer 60" plasma. Jeg får et krystallklart bilde, men ingen lyd til forsterkeren. Det rare er at jeg har en Bærbar Acer aspire med HDMI utgang, når jeg kobler den bærbare pc'n til HDMI kabelen får jeg både lyd og bilde. Jeg har gått inn i avspillingsenheter og valgt HDMI som audio output på den stasjonære. men fortsatt ingen lyd. Hva er det jeg gjør feil? alt funker på den bærbare men ikke den stasjonære. Takker for svar Lenke til kommentar
Frick Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg en Acer pc, til å ha som et mediasenter til annelgett og tv'n. Pc'n har HDMI utgang som går til Forsterkeren, en Denon 4308A og en HDMI kabel fra forsterkeren til TV'n en pioneer 60" plasma. Jeg får et krystallklart bilde, men ingen lyd til forsterkeren. Det rare er at jeg har en Bærbar Acer aspire med HDMI utgang, når jeg kobler den bærbare pc'n til HDMI kabelen får jeg både lyd og bilde. Jeg har gått inn i avspillingsenheter og valgt HDMI som audio output på den stasjonære. men fortsatt ingen lyd. Hva er det jeg gjør feil? alt funker på den bærbare men ikke den stasjonære. Takker for svar Når det blir i sånt "kaliber" vil jeg evt. vurdert og brukt en optisk kabel til lyd, dette skal som regel fungere Lenke til kommentar
zEleXed Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 er det vista du kjører på pcen? høyreklikk på lydikonet nede til høyre, gå til avspillingsenheter. Høyreklikk på HDMI tilkoblingen og sett som standard. Dette måtte jeg gjøre på min acer. Fant ut av det for noen timer siden. Håper det hjalp deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå