mosleth Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 når det er så mange hjelpsomme og hyggelige folk her som gidder å svare, så ser ikke jeg poenget i å bla gjennom ørten og førti innlegg for å finne svaret på akkurat det jeg spør etter, kun for at du ikke skal irritere deg over "enda et rrod inlegg" ta heller problemet ved hornene og lag en sticky isteden for å sitte å furte over at det kommer for mange 'like' tråder(.....)er kanskje en grunn til det vettu.. ... veit du kva ein søkjefunksjon er og korleis ein slik fungerer? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 nei, kan du forklare det? eller lage en sticky på søkefunksjon kanskje? ser ikke ut som du har noe bedre å ta deg til likevel Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fra en annen tråd: Jeg "søkte" om repairsupport på Xbox 360's support sider, og der stod det jeg skulle få en epost med adresse osv som jeg skal sende Xboxen til?For det første har jeg enda ikke fått den mailen, får det andre ser jeg folk her får den hentet av UPS?!? Jeg gjorde også dette, men da det hadde gått et par uker, purret jeg på dem. Fikk da til svar om at denne ordningen (med registrering på nettet) kun gjaldt EU-land, og at jeg måtte ringe istedet. Passe idiotisk spør du meg. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 konge, takker Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 nei, kan du forklare det? eller lage en sticky på søkefunksjon kanskje? ser ikke ut som du har noe bedre å ta deg til likevel Du er sanneleg flink til å få folk til å ville hjelpe deg, du engel av eit menneske. Og du spør i det minste ikkje om elementære ting! Eg... eg trur eg elskar deg. Gift deg med meg. <3 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 RING!!! ring ring ring!!! Hvis du hadde giddi å tatt en tlf til ms support, så hadde det løst seg på 5 minutter, online reg av rep er en vits, så drit i det, sier de at du skal prøve online først, så si at du har gjort det uten å få det til Jeg har selv sendt inn utallige bokser, og det tar kun 5 minutter i tlf før alt er i orden... UPS kommer på døren etter 3-5 dager, og er du hjemme da, så tar de boksen med seg med en gang. ca 7-10 dager senere så kommer UPS tilbake med maskinen... og noen av ups folkene ringer gjerne før de kommer Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 ringte og ringte og ringte litt til, etter mye staving og ringing mellom ups og microsoft reiste jeg ut til ups kontoret ved flesland og leverte xboxen der, de pakken den inn og tok med seg papirene og signerte kvitteringen, ferdig arbeid.. ups måtte vist hente pakken mellom 8 og 4, og det passer jo dårlig for oss som jobber om dagene.. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva gjør man om man har disc inni maskinen når RROD inntreffer ? Går jo ikke an å trykke på eject for å få disc ut :-( Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva gjør man om man har disc inni maskinen når RROD inntreffer ? Går jo ikke an å trykke på eject for å få disc ut :-( Alle skuffene på 360 drevene kan åpnes manuelt ved å stikke enden av en binders eller lignende pinne i et dertil egnet hull, om man tar av frontplaten. Akkurat hvor dette hullet er varierer litt etter hvilken drev-modell det er, men man burde se det ganske lett. I nødstilfelle går det også greit å bare trekke skuffen forsiktig ut om du får tak på den, om du tar av frontplaten. Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hva er nummeret til MS Support? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Telefon Kundestøtte via telefon er: +47 23162554 eller 800 14 174 Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: Closed Søndag:Closed Endret 26. august 2009 av Cruentus Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hmm, da jeg ringte i dag for å melde fra om at min konsoll har fått RROD fikk jeg beskjed om å gå gjennom nettsiden, så jeg antar at de har fikset det? ... Men på nettstedet deres får jeg beskjed om at "Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende: * Rediger kundeinformasjon for å endre de opprinnelig oppgitte dataene * Kontakt kundestøtte på telefon for å jobbe med en kundestøtterepresentant og fullføre forespørselen" Får vel ringe og mase mer da Edit: Ringte Support igjen og fikk ordnet opp i det. Sa bare at jeg hadde fått en feilmelding på nettsiden og kundebehandleren opprettet en sak manuelt, så nå har jeg en eske på vei. Endret 9. september 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 fikk tilbake en ny xbox i dag Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har sendt XBoxen nå, men på ups' Sporingsinfo står det: Status: Unntak Har en printscreen Noen som har peil på hva som skjer? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tok 2.5 uke fra jeg registrerte xboxen på microsoft's sin xbox nettside til jeg fikk sendt xboxen avgårde med ups. Som skjedde idag. Tar vel rundt om 2-3 uker før jeg får den igjen :-( Er lang tid det. Forstår godt hvorfor mange har PS3 og xbox 360 hehe. Lenke til kommentar
marama Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Min xbox har rrod.. den er tuklet en del med, fjernet xklemme osv. hvis jeg sender den inn til rep å de sannsynlighvis oppdager det.. må jeg da selv dekke frakt kostnadene til å fra rep? eller får jeg den bare ureparert tilbake? noen som har fått regning på frakt? Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har sendt XBoxen nå, men på ups' Sporingsinfo står det:Status: Unntak Har en printscreen Noen som har peil på hva som skjer? Hvis du trykker der det står unntak får du opp litt informasjon vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå