Juleniss1 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Arthouse-runk Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Fra Arthouse runk til B-film schlock, Filmbermen, Cineastenes tumleplass, Cineastisk holmgang. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Dorians filmklubb - fra Bay til Emmerich til Verhoeven. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Dorians filmklubb - fra Bay til Emmerich til Verhoeven. + 1 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Dorians filmklubb er det beste forslaget hittil. Mine forslag: Feit-klubb Cinecrophiliacs Filmklubben for liten og stor med enhjørninger og regnbuer og sånn Film Schmilm Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Syns fremdeles Film under lupen er det beste forslaget til nå. Har bestemt meg for en film jeg syns det er fint å starte med, så nå mangler vi bare å komme til enighet om et navn. EDIT: Jadda. Her har en viss moderator vært ute på rampestreker. Endret 19. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Navnet er allerede på plass, hva heter filmen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Bring on the movies, manlovers. Jeg er klar. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Aww, det gode navnet forsvant Det er jo mulig med en avstemming? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Oppretter en egen tråd for 1. runde om to-tre timer. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vel, som "leder" for dette prosjektet nedlegger jeg veto mot Dorians Filmklubb-forslaget. EDIT: Ellers er jeg for avstemning. Endret 19. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Det var da svært så udemokratisk av deg. Jeg regner med at du har tenkt å legge ned veto hver gang en film du ikke liker dukker opp også? Dette blir en artig affære, dere. Endret 19. august 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Vel, som "leder" for dette prosjektet nedlegger jeg veto mot Dorians Filmklubb-forslaget. Det er urettferdig, du kan ikke velge og vrake i hvilke forslag som skal være lov eller ikke. La folket bestemme, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg har selvsagt ingenting å si når det kommer til filmvalg, men det å oppkalle klubben etter et medlem er noe ganske annet. Spesielt når medlemmet ikke på noen måte bidro til at klubben ble opprettet. Ja, jeg vet at Dorian Gray også er en filmkarakter. Endret 19. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Nei, da er det naturlig at den blir oppkalt etter deg Infenso. Evt. Cinema Paradiso... hæhæh. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Denne skal i mine inlegg. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Nei, da er det naturlig at den blir oppkalt etter deg Infenso. Spydig? Var på ingen måte slik jeg mente det ihvertfall. Endret 19. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg var naturligvis spydig. Hva med å være nazi og bestemme navnet selv? Det er strengt talt ikke så høytidelig hva "klubben" heter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Ta det der Film under lupen eller hva det var da, selv om jeg ikke skjønner hva som er så bra med det. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Hvilket forslag holder du som favoritt, Cyph? Oppretter tråden så fort vi har et navn. Kan godt være litt nazi, men vil gjerne høre hva dere mener først. Jeg er åpen for det meste, så lenge det ikke er oppkalt etter et medlem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå