Lugi Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Da har jeg satt inn en vifte i musa mi (dual optic), og borret på både luft inntak og utblåsning. Nå skal det bli slutt på den svette håndflaten etter timesvis med spilling. Det fungerer ikke så bra som jeg hadde håpet, men det er en litt kul "gimmick" ihvertfall. Vil gjerne høre litt hva folk synes så kom med litt tilbake melding da... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tror jeg snakker for alle når jeg sier: We Want Pictures !! Lenke til kommentar
Lugi Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Bilder kommer. Men først må jeg fikse litt ekstra "stæsj" som viftestyring og litt ekstra lys og sånn. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Heheh, kom på en god ide ja... montere rehobussen på musa -P- Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Og for å være ekstra "Pimp" styres rehobus'n av scroll-wheel 8) (Dog, da er den jo ikke så bra å spille med lengre). Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hehe, rheobuss på scrollen ville blitt uber1337 Men få opp noen bilder Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det bare meg som tenker OMFG når jeg leser slikt? Synes dette kjøleopplegget har gått helt over styr. Morsomt ja, men for god sake Forstår meg ikke på denne kjølemanien....men kunne gjerne tatt ei øl med dere! Den bare MÅ være kald! Men, hehe....vil gjerne se bilder jeg også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det bare meg som tenker OMFG når jeg leser slikt? Synes dette kjøleopplegget har gått helt over styr. Morsomt ja, men for god sake Forstår meg ikke på denne kjølemanien....men kunne gjerne tatt ei øl med dere! Den bare MÅ være kald! Men, hehe....vil gjerne se bilder jeg også. LoL! Eg går rundt og tenker hmm... den dvd spiller er litt varmt. Sette på vifte? nei... hmmm den er litt varm osv klikker helt dette med vifter. Lenke til kommentar
Lugi Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Nå har jeg satt på en variabel motstand som viftestyring... Det ble litt mislykket, for når jeg vrir motstanden opp på max, så restarter pc'en. Sjønner ikke helt hvorfor det er sånn, men det er litt kult å kunne resette maskinen med musa. Spesielt siden jeg har et Lian li kabinett med en knøtt liten reset-knapp. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Da har jeg satt inn en vifte i musa mi (dual optic), og borret på både luft inntak og utblåsning. Nå skal det bli slutt på den svette håndflaten etter timesvis med spilling. Det fungerer ikke så bra som jeg hadde håpet, men det er en litt kul "gimmick" ihvertfall. Vil gjerne høre litt hva folk synes så kom med litt tilbake melding da... du er gal Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 to mus med vifte i: http://www.overclockers.com/tips967/ http://hw.metku.net/rottaflekti/index_eng.html Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvor stor er vifta??? (Prøv med 120mm vifte) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 æsj, er no dritt med trådløs når det kommer til modding, har jo kun batteriene til strøm, og de varer ikke lenge. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 kommer bildene snart? Er utolmodig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå