Meh. Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg liker ikke helt knapene (power og eject) på Slim, de kunne godt vært like som på den "gamle" versjonen. Jeg synes den "gamle" versjonen er finere, men det kunne jo vært praktisk med en som tar mindre plass. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Glad jeg ikke venta på denne, for den var skikkelig stygg. Er på kanten til å se billig ut. Godt de endelig greier å presse ned prisen da. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 En god nyhet, men en stygg design vil jeg si. Den "gamle" som jeg har er et fint møbel vil jeg påstå. Det blir vel ekstern PSU på denne? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Glad jeg har 60 gben jeg Likte vrikelig ikke slim. Så vidt jeg kan se ut fra bildene har den intern PSU. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fortsatt ganske trist design, men heldigvis er den mindre trist en originalen siden den er fysisk mindre Positivt også at den da blir lettere å "gjemme bort" enn sin gigantiske forgjenger. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Denne tar jo kaka, for min del penere en den gamle PS3 ( ikke et vakkert syn for det ). Ser ikke så slim ut ved siden av PS2, men den vanlige var jo gigantisk. Kjøper meg denne når GT5 kommer, nå er jo prisen bare et røverkjøp åsså Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Den "gamle" som jeg har er et fint møbel vil jeg påstå. Enig. Den "eldre" ps3 får jeg faktisk lov til å ha i stuen, da høyglansen matcher tv-en osv. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 En god nyhet, men en stygg design vil jeg si. Den "gamle" som jeg har er et fint møbel vil jeg påstå.Mer "harry" enn et fint møbel. Glatt plastikk har vel aldri vært "eksklusivt", selv ikke på iPhone. http://www.engadget.com/photos/ps3-slim-vs...-fight/2217132/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Glad jeg ikke venta på denne, for den var skikkelig stygg. Er på kanten til å se billig ut.Godt de endelig greier å presse ned prisen da. "mest aktiv i microsoft" Forstår meg ikke på folk som vil ha harry pianolakk look med en gammeldags flerfarga front. Endret 19. august 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ang. støy: Sitat fra ITavisen: Mer stillegående Engadget har allerede fått tafset på Sonys oppdaterte Playstation 3 og kan bekrefte at den er mer stillegående enn den første modellen. Når man bruker PS3 Slim ligger den på 49 desibel. Spiller man eller bruker den til andre ting (også installasjon av spill) ligger den på mellom 53 til 56 desibel. Dette er litt bedre enn origianlen som ligger på 55 til 58. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har denne uken kjøpt en Blu-ray-spiller som gir meg mye hodebry. Nå frister det å sende den tilbake og heller bestille en PS3 Slim. Var det en samsung blu-ray spiller ? hehe Jepp. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Den "gamle" som jeg har er et fint møbel vil jeg påstå. Enig. Den "eldre" ps3 får jeg faktisk lov til å ha i stuen, da høyglansen matcher tv-en osv. Slenger meg på her . Hvor mye strøm bruker egentlig en 80gb egentlig? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvor mye strøm bruker egentlig en 80gb egentlig? en 80 gig er vel samme som 40 gig, min hadde en pak på 136W fra kontakten Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Men den film og TV-tjenesten, er det noe man kun kan få på PS3 Slim, vil det ikke komme ei oppdatering som åpner for det på vanlig PS3? Noen som vet? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Greit at de har gjort oversiden matt på denne, så slipper støv å synes så fort. Den blir så fort (synlig) støvete... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hyperio: Tenesta er uavhengig av konsollvariant. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ok, det høres bra ut. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Glad jeg har den fine versjonen Fin versjon av PS3? Does not compute AtW Rettelse: Penere PS3 normal ser ut som et toastjern i plan lakk med blingbling rim (pimpa toastjern, har Xibit vært innom Sony?) PS3 slim ser ut som et toastjern som tapte duellen mot en dampveivals. PS3 er i mine øyne stygg som fy, skulle jeg klassifisert noe "nydelig" konsoll denne generasjonen måtte dette bli Wii, men det er mer fordi den kan lett gjemmes. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har jo vært klart ganske lenge. Morsomt at jeg personlig skrev sak om at PS3 Slim var på vei, og la ved bildene fra den kinesiske fabrikken. Eller, det morsomme var at Sony avkreftet ryktene. Viser bare at de fleste i spillbransjen er full of shit EDIT: Jeg er forøvrig en av de som synes at denne var uhorvelig stygg. Endret 19. august 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Egentlig må jeg si at alle konsoller jeg kan komme på, generelt har vært ekstremt stygge. Design er tydeligvis noe som absolutt ikke vektlegges der. Personlig bryr jeg meg ikke så særlig da en konsoll skal gjemmes mest mulig bort og om mulig være vanskelig å se. Liten størrelse er derfor helt essensielt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg