jany66 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har i det siste hatt problemer med å komme inn på sider som nettbanken o.s.v. Oppdaget at klokka plutselig er stilt feil, også dato. Jeg lurer på om jeg har maleware på pcen? Her er loggene for Malewarebytes og Combofix: ComboFix.txt mbam_log_2009_08_18__20_33_17_.txt På forhand takk Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Paint er et bra maleware program (eller gimp). Du har maleware fra før av (paint), hvis du har windows. Endret 18. august 2009 av RobinTX Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Paint er et bra maleware program (eller gimp).Du har maleware fra før av (paint), hvis du har windows. Software developed for the purpose of causing harm to a computer systemen.wiktionary.org/wiki/malware Endret 18. august 2009 av iNeo Lenke til kommentar
jany66 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Gimp og paint er vel tegneprogram, er de ikke? Mener dere at det kan være potensielt skadlig programvare? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Gimp og paint er vel tegneprogram, er de ikke? Mener dere at det kan være potensielt skadlig programvare? Han tok vell feil av Malware og bloatware. AHHHHHHHH der tok jeg den. Male-vare... malings software... selvfølgelig. Men uansett da, han mener jo selvfølgelig malware RobinTX. Endret 18. august 2009 av iNeo Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har du fortsatt problemer? Loggene ser ok ut. Hvis du ikke benytter de ekstra verktøylinjene i nettleseren (P2P_Energy m.fl), kan du godt avinstallere de. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg anbefaler og ta en scan med Malware AntiBytes! veldig bra program! Prøv om du kommer inn på M$ sine sider, eller Norton sin hjemmeside. Jeg hadde et virus som het Conficker. Tror jeg har fått det igjen... *finne frem programmet som Symantec laget til Conficker viruset* Lenke til kommentar
jany66 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Hei Takker for svar. Norbat: Har ikke hatt problemer nå nei. Det var bare det at jeg begynte å lure veldig på nvorfor klokke og dato plutselig ble endret, vet ikke når dette skjedde. Kan hende det har vart en stund. Men det kan virke som at å logge seg inn på nettbank funker igjen etter at jeg rettet på klokke og dato? Du sier at loggene ser ok ut. Da stoler jeg på det:) Jeg har lest en del innlegg her og ser at du har peiling på dette med å lese disse loggene. Så en stor takk til deg. jany Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg anbefaler og ta en scan med Malware AntiBytes Hva tror du en MBAM logg er som trådstater har med i første post Tror jeg har fått det igjen... *finne frem programmet som Symantec laget til Conficker viruset* Ja da kjører combofix i Veiledningen og poster loggen i en ny tråd. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg så ikke den loggen Symantec har laget et program som er spesielt for Conficker aka Downadup viruset. Fjernet det inatt med det lille programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå