appelsinbrus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal spille survivalbrett som jeg lasta ned for et par dager siden, men når jeg kaster molotov ser jeg ikke no flammer. Har testa på andre brett, og der funker det (også på andre brett som jeg har lasta ned). Noen som aner hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Sikkert et map problem på akkurat den mappen, kanskje gjort noe feil med selve programmeringen av mappen. Er veldig sikker på det siden det virker for deg på andre maps. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Sikkert et map problem på akkurat den mappen, kanskje gjort noe feil med selve programmeringen av mappen. Er veldig sikker på det siden det virker for deg på andre maps. Flammer i CS:S er ikke noe annet enn en animert spirite. Det har ingen ting med mapsene å gjøre. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Sikkert et map problem på akkurat den mappen, kanskje gjort noe feil med selve programmeringen av mappen. Er veldig sikker på det siden det virker for deg på andre maps. Flammer i CS:S er ikke noe annet enn en animert spirite. Det har ingen ting med mapsene å gjøre. Ja, men flammene i Left 4 Dead er vel litt mere avansert? Og litt endret en CS? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Fikk starta console og skrevet inn dette.. sv_cheats 1 fog_override 1 Da funka det.. In keis andre stresser med det samme. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, men flammene i Left 4 Dead er vel litt mere avansert? Og litt endret en CS? Bruker samme motor som HL2, CS:S etc. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Sikkert et map problem på akkurat den mappen, kanskje gjort noe feil med selve programmeringen av mappen. Er veldig sikker på det siden det virker for deg på andre maps. Flammer i CS:S er ikke noe annet enn en animert spirite. Det har ingen ting med mapsene å gjøre. Ja, men flammene i Left 4 Dead er vel litt mere avansert? Og litt endret en CS? Flammene er bare en 3d-animasjon (eller 2d) som blir plassert rundt random. Og ja, de bruker samme motor, så jeg tviler på at de bruker forskjellig teknikk når de skal rendre flammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå