vikingkylling Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Spider-man 4 blir ikke spilt inn før til neste år, og får ikke premiere før i 2011. Men samme det, det er jo ikke noen grunn til å ikke begynne å lage Spider-man 5 og 6 når man først er i gang. Jeez... http://movies.ign.com/articles/101/1014346p1.html Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jo tidligere ute man er, jo lenger tid har man på å lage en god story. Ser ikke noe gærnt i at Sony hyrer en talentfull forfatter til å skrible ned gode ideer i noen år. Tanken rundt en reboot høres jo forøvrig interessant ut (da jeg ikke er noen stor fan av disse Spider-Man-filmene). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Greit nok det, men begynne å lage en reboot som går over to filmer samtidig som de lager den fjerde filmen? Og begynner det ikke å holde med Spider-man snart? Marvel har andre superhelter også, vet du. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg synes Spiderman er brukt opp. Har de hatt så stor suksess med de forrige filmene at de velger å lage tre til? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg synes Spiderman er brukt opp. Har de hatt så stor suksess med de forrige filmene at de velger å lage tre til? Ja Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Greit nok det, men begynne å lage en reboot som går over to filmer samtidig som de lager den fjerde filmen? Ja, det høres litt rotete ut, og jeg skjønte ikke helt om film nummer 4 eller 5 skulle være denne såkalte rebooten uten Toby og co. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Film nr 4 blir med Tobey og co, men de ville ikke være med på nr 5 og 6. I stedet blir de to filmene en reboot som går over to filmer, eller i det minste har flere koblinger mellom seg. Med andre ord lager de en film med den gamle gjengen og en reboot over to filmer med andre skuespillere samtidig. Er det for øvrig noen her som faktisk likte den tredje filmen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Synes ikke den 3. filmen var noe stort, likte de to andre myee bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå