P0nduz Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei Kjøpte en minnekortveske fra b&h i USA og trenger en til men finner ingen butikker i norge som har noen som ligner? Størrelsen på minnekortvesken er: 13.34 x 8.26 x 3.175cm (HxWxD) Link: http://www.bhphotovideo.com/c/product/5586...#specifications Takker på forhånd for svar:) JC Lenke til kommentar
Epp Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Si det. Fant ikke den noe sted. Mulig Japan Photo har noe ala i butikken? De har Case Logic. Det er også en del datasjapper som har Case Logic. Ellers kan du sjekke ut disse: Hama Lowepro Case Logic Endret 18. august 2009 av Epp Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 om du (mot formodning) ikke skulle finne noen minnekortholdere i norske butikker, og derfor må bestille via bhphoto, ønsker jeg å anbefale Gepe sin vann og støtsikre holder. Har forståelse for at bestilling av et så billig produkt ikke er særlig gunstig om det må sendes over sjøen Skrev dette mer for å vise liknende produkter Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg lurer litt på om jeg ikke så denne minnekortholderen hos Japan Photo i går. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Takker for raske svar:) Skal sjekke Japan Photo sin lokale butikk i morgen. Eneste grunnen til at jeg egentlig ser etter en som er helt lik er at de passer perfekt i en lomme på fotobaggen min:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå