Roberthawkins Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei! Idag mottok jeg diverse ting fra Netshop blant annet headsettet Razer Barracuda men med store mangler ! Jeg bestillte headsettet som helt normalt nytt produkt men ser ut de sendte en demovare? Innpakninga var ikke komplett, papiret/patt som er utpå pakninga manglet var bare en sort ekse med "Razer Barracuda" i normal skrift Det som avr inni pakken var bare selve headsettet. Manualer og CD med driver manglet. Overgang fra HD-DAI til USb/Jack manglet Mikrofon manglet. Pappesken den kom i så slitt ut. Meget skuffet over dette. Andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Bare å klage ivei Bestilte tv her for 2 uker siden. Sendte tv-en tilbake, fikk ny tv som vei feil på (igjen -.-) og sendte den tilbake. Fikk da ny tv som virket Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har opplevd det hos Komplett også. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 netshop fukka meg, jeg kjøpte kabinett hos dem, men strømforsyninga funka ikke. når jeg prøvde å klage sluttet de å svare på mail. ikke kjøp hos amatører , styr unna netshop. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 har handlet masse hos netshop før synd at det skulle ende ;/ for ringe de imorgen og se hva de sier. Det som er fordelen med de at man slepper at pakken må innom oslo og vente der i en evighet, får pakken som regel 1 dag etter bestilling Updater imorgen så for vi se hvor kundevennlige de er Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg bestillte headsettet som helt normalt nytt produkt men ser ut de sendte en demovare? Hvor mye betalte du? Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Ser faktisk at jeg betalte 100kr mindre. MEN den stod til 795kr da jeg la den til handlekurv. Og de skal infomere når det er demo vare. det er jo såpass mange mangler at den er ubrukelig om du ikke har HD-DAI lyd utgang noe man skjeldent har Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Enig med deg. Dessuten er 100 kroner ingenting. Hadde du derimot plutselig fått den for 395 elsn. så burde man kanskje reagert/stusset, men nei ikke på en hundrings. Netshop bør ta selvkritikk på denne og ordne opp (kostnadsfritt for kunden) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det er bare mennesker som jobber i disse nettbutikkene også - så feil forekommer. Bare si i fra til butikken så vedder jeg på at fikser det uten å mukke. Bare husk å be om refusjon av evt. fraktkostnader du har med å levere tilbake ting dersom de ber om det. -Stigma Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Brodern fikk TV i julegave derfra. Den ble selvsagt kjøpt tidlig i desember, og han fikk selvsagt ikke tatt den i bruk før uti januar da han reiste hjem fra juleferien. Den hadde døde pixler, og han antok at dette var "innenfor gjeldene normer", men da jeg ba ham sjekke mens jeg snakket med ham om TVen etter et par ukers bruk så fant han ut at den så ut til å være dunket med noe spisst. Da vi klagde til Netshop tok de ingen ansvar, og etter å ha gått via forbrukerrådet og ventet i noe i retning av 3 måneder på at netshop skulle svare til forbrukerrådet, så har vi altså fått kjennelsen mot oss fordi det ikke ble klaget på dette da vi hentet varen i butikken. Hvem sjekker slikt når man får en fin innpakning over disk? Hvem åpner julegaver før man gir dem bort? Noen forklaring på hvordan TVen kunne ha fått over et timeantall i brukstid på over 16 timer per dag kunne de ikke forklare oss annet enn at den måtte være brukt så mye. Javvel? Brodern jobber lange dager, og ser sjelden mer enn et par timer med TV noen dager i uka, og noe mer i helgene. Jeg tror de sender ut slike retur-varer med viten og vilje. Det er i alle fall 100% sikkert at TVen ikke hadde fått såpass mange brukstimer i hendene på brodern, og da ser jeg det som eneste mulighet at det er en returvare, noe jeg selvsagt ikke kan bevise :-( Når de får sjansen til å sno seg unna sånn som i vårt tilfelle, så viser de ingen nåde. Nå sitter brodern med et TV til 8k+ med en ikke særlig pen skade på. Det blir ikke noe handel derfra lenger. De vanlige 2k i måneden jeg bruker til slikt går andre steder fra nå av i alle fall. Tenker de er fornøyde med seg selv... Jeg har før vært veldig fornøyd med NetShop, men har et par ganger fundert litt på innpakningen. Etter hva jeg vet nå, anbefaler alle å unngå NetShop. Det man eventuelt sparer på å kjøpe der er ikke verd risikoen. -Morgan- Lenke til kommentar
darket Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 bestiller mine varer fra mpx, amentio eller komplett. aldri vært borte i noe snusk egentlig. Min hdd fra amentio døde jo, og jeg fikk hevet kjøpet, men fikk ikke tilbake hele beløpet. Egentlig litt fair, siden jeg kunne velge mellom ny disk eller bare en kreditering. og prisene hadde falt. 60 spenn bare Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ta kontakt med de og informer om situasjonen, så ordner det seg sikkert. Har handlet hos netshop i mange år nå, uten problemer. Amatører er de definitivt ikke, og jeg personlig foretrekker de fremfor andre aktører når jeg gjør innkjøp. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er bare mennesker som jobber i disse nettbutikkene også - så feil forekommer. Bare si i fra til butikken så vedder jeg på at fikser det uten å mukke. Bare husk å be om refusjon av evt. fraktkostnader du har med å levere tilbake ting dersom de ber om det. -Stigma På Komplett er det faktisk roboter som jobber. ... men det er vel eit par mennesker der også som kan rote til. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Ringte Netshop og der var det ikke noen nøling om retur og ny vare, de spørte ingen spørsmål og ble sendt retur nummer med en gang. God service Bare synd at siste headset ble tatt et sted mellom 05.00-10.00 :O Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Det skulle ærlig talt bare mangle. Det å kalle noe som er såpass selvsagt for god service er som å være spesielt fornøyd og kalle det god service når man faktisk får servert riktig rett i en restaurant etter først å fått skyllerester. Edit: Jeg vet at jeg ikke hadde lagt igjen tips i alle fall.... Endret 19. august 2009 av Ko_deZ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Får dere svar fra Netshop på mail dere har sendt? Virker som de har en ute av syne, ute av sinn mentalitet. Får bekreftelse på at de har mottat meldingen og at det vil bli behandlet snart, men jeg begynner å lure på hva de mener med snart. Får lite lyst til å benytte de igjen. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Får dere svar fra Netshop på mail dere har sendt? Virker som de har en ute av syne, ute av sinn mentalitet. Får bekreftelse på at de har mottat meldingen og at det vil bli behandlet snart, men jeg begynner å lure på hva de mener med snart. Får lite lyst til å benytte de igjen. Netshop er generelt treige på mail, selv når du spør om prisforespørseler før salg. 1uke+ er ikke uvanlig, men får alltid svar. Mitt råd er (til alle nettbutikker når du har noe du ikke er fornøyd med): RING! Endret 19. august 2009 av Ageurk Lenke til kommentar
Slax Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Overrasker ikke. Netshop er fullstendig useriøse og gjør sitt beste for å trenere retursaker og ignorere kunder. Mine erfaringer med netshop er udelt negative. Feilsendinger, defekt datamaskin (de ordnet aldri opp), ignorerte henvendelser. De er enten fullstendig inkompetente eller de spekulerer i å svindle kundene sine. Styr langt unna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå