Pizzaen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei. Har hatt samme pc som jeg kjøpte i 2003 helt til nå, så jeg har ikke akkurat kunnet spilt så mye spill. Noen som har noen spill som jeg har gått glipp av? Dette er de jeg har spilt/skal spille: Assassins Creed Crysis Crysis Warhead Call Of Duty World At War Sims 3 Bioshock Arma 2 Far Cry 2 FEAR 2 Mirrors Edge Tom Clancys Splinter Cell Double Agent TimeShift Grand Theft Auto IV Orange Box Call of Duty 4 Garry's Mod Left 4 Dead Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Spore. Red Alert 3. To jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 STALKER, Dirt, Fallout 3, Company of Heroes, World in conflict, Oblivion og Dawn of war 2 er de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 De to nyeste total war spillene hvis du liker strategi (medieval 2 og empire). Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Fallout 3 Fallout er et must synes jeg, ettersom det er et spill jeg virkelig har kost meg med. I tilleg kommer nå Assassins Creed 2, Call of Duty Modern Warefare 2 og Left 4 dead 2 som alle er oppfølgerene til tre av spillene på listen din over spill du har spillt/skal spille. Alle tre kommer i november om ikke jeg tar feil. Lykke til ps: kanskje Mount & blade knallspill! (finnes i butikk og Endret 19. august 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
UknowsI Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Strategi og rollespill er det jeg kan komme på i farten. Skal jeg være mer spesifikk eller liker du rett og slett ikke genrene? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Counter Strike!!! ;D Jeg synes også at NFS ProStreet er verd en titt. Test Drive Unlimited, ikke akkuratt nytt, men bra bilspill Prototype MÅ du prøve, KONGE spill! Lenke til kommentar
lolomgwtfbbq Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 World of Warcraft og Tales from Monkey Island er vel de viktigste Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 OBLIVION. Eg for min del er glad eg gjekk glipp av counter strike og WoW.. The Orange Box er eit MUST. Fantastiske spel, Portal er favorotten min <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå