Lami Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei Jeg har en ASUS EEE 900. Jeg installerte Linux Hardy så funker ikke nettverket. Så jeg tenkte at det hjalp å installere drivere for maskinen. Har en ekstern CD/DVD-ROM som jeg plugger i, men når jeg plugger i CDen så er det bare Windowsfiler! Sånn som EXE filer Hvordan skal jeg få installerte drivere da? Med ASUSen så kom det Linux (eeeXubuntu). Noen som vet hva jeg kan gjøre nå? Lenke til kommentar
Del Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Legg inn Ubuntu 9.04, oppdaterte drivere følger med automatisk. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Linuxdistroen som fulgte med Eee'en heter Xandros. Den inneholder driverne. Disse dukket ikke opp i andre distroer før litt senere. Gjør som Del sier, da får du en oppdatert distro som har driverne du trenger. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Ja. Kjører nå systemgjenoppreting-DVD'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå