_tHokA_ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Sitter her med 2stk, sata2 80GB seagate disker som er koblet i RAID 0 på maskinen min. Enda scorer jeg "bare" 5.9 på den windows ytelses test tingen. Hva kan jeg gjøre for å få raskere lese og skrive hastigheter? Harddiskene jeg bruker er noen år gamle. Hjelper det å bytte de? Everest resultater: Linear Read: (middle) 92.3MB/s Random Read: 80.1MB/s Buffered Read: 267.8MB/s Average Read Access: 14.37ms Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Sitter her med 2stk, sata2 80GB seagate disker som er koblet i RAID 0 på maskinen min.Hvordan? (hw/software) Enda scorer jeg "bare" 5.9 på den windows ytelses test tingen.Det spørs jo hva 5,9 står for da. Hvis 6 er max så vil jeg jo si du skåre bra... Hva kan jeg gjøre for å få raskere lese og skrive hastigheter? Harddiskene jeg bruker er noen år gamle. Hjelper det å bytte de? Everest resultater: Linear Read: (middle) 92.3MB/s Random Read: 80.1MB/s Buffered Read: 267.8MB/s Average Read Access: 14.37ms Ser jo bra ut dette her. Tror nok problemene ligger et annet sted (virus og andre bøggs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå