Gå til innhold

Deltidsjobb for en student

Anbefalte innlegg

Heisann..

Begynner vk2, som for min del er siste året på videregående nå og er på utkikk etter en deltidsjobb på ettermiddagene/kveldene.

Problemet er at jeg bor i en middels liten by. Forsåvidt mange butikker, men ingen som søker folk! Har ikke spurt, men jeg er typen som ikke kan gå rett inn i en butikk og spørre, evt levere søknad uten og være 100% sikker på at de vil annsette folk!

Jeg har en kompis av meg som jobber på Statoil som skal si opp, og har bedt han si ifra til sjefen sin at jeg er interesert i og overta stillingen, men hvis det ikke går, hva vil dere anbefale meg til og gjøre?

Om det er butikkjobb eller ei er meg likegyldig bare jeg kan tjene noen gryn.

Takk for svar, tips og råd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke spurt, men jeg er typen som ikke kan gå rett inn i en butikk og spørre, evt levere søknad uten og være 100% sikker på at de vil annsette folk!

Endre på den holdningen, anbefaler jeg.

Vis at du tar initiativet. Vis at du er interessert.. butikkeierne ringer deg ikke helt tilfeldig og tilbyr jobb.

Ta opp telefonen og sett i gang.

Det verste som kan skje er at du får "nei, vi beklager vi har ikke noe, vi kan notere navnet ditt og tar kontakt om det skulle dukke opp noe"... skjer det prøv neste :) GL

Endret av investor
Lenke til kommentar
Heisann..

Hei. Du sier du er "typen som ikke kan gå rett inn i en butikk og spørre, evt levere søknad uten og være 100% sikker på at de vil annsette folk!" Vel, det er dumt av deg.

Ellers: Du spør om "deltidsjobb for en student," og jeg skulle da skrive at du burde finne en jobb som er faglig relevant, men ut fra det du skriver, går du da fortsatt på videregående..?

Takk for svar, tips og råd :)

Ingen årsak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...