gneis Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har slitt litt med sosial angst også. Prøvde å bare "hoppe" inn i sosiale situasjoner, og det har jeg foreløpig bare gode erfaringer med. Hev zoloftene mine og tok litt større sjanser. Selv om det ikke alltid går så bra på fylla, så synes jeg det er bedre enn at folk ikke kjenner meg. Ta utfordringer, lev livet, ha det gøy:) Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Halla gutt! Var russ 09 og vet du hva? Var ikke store greier, selv om jeg tok 3 kongler, festa villt og hadde det fett. Men det som jeg husker best er min tur til Praha i Tjekkia noen uker etter. Her min venn kan du oppleve sex, fyll og moro på et nivå uten like! Pluss at det er billig der.. Sykt! Der kan en liten kjønsmoden gutt på 15 år bli mann på noen få timer. Er verdt turen og opplevelsen. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 For den posten var jo ikke selvmotsigende. Lenke til kommentar
A123 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) jaaa :pP haaha Endret 31. oktober 2009 av A123 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så og si alt du skriver er feil. Jeg hadde ikke russebil/bus/what ever, jeg hadde dårlig råd hele russetiden og kan ikke si jeg noen gang har vært en av de skikkelig poppulære gutta på skolen, alikevel, jeg hadde en fortreffelig russefeiring og jeg vet om mange andre i samme situasjon som jeg var i. Det varierer fra person til person. Men uansett, russetiden kan være et godt tidspunkt til å prøve å få seg noen nye venner eller få litt livserfaring, vist man har problemer med det sosiale. Lenke til kommentar
A123 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fint at du koste deg da. Jeg tror de aller fleste som blir mobbet og som ikke kjenner noen ville sett på russetiden som noe negativt. Er vel bare meg.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Newsflash til alle dere som synes dere har det tungt, som hele tiden tenker på hva andre mener om dere og hva dere har på dere: Folk flest gir rett og slett faen i andre på grunn av at de er så opptatte med å tenke på seg selv! Stort sett alle overser i alle fall 50 % av alle de tingene du ser og som danner det bildet du tror at andre har av deg. Derfor kan du aldri gå rundt og tro at din opfatning av deg selv er den samme som de rundt deg har. Den eneste måten å komme seg ut av uføret på er å gjøre noe aktivt selv. Sett deg selv i situasjoner der det faktisk er naturlig å møte folk, der du kan stå i fare for å bli bedt med på ting eller du kan be med andre på noe. Ikke vær redd for å skille deg ut fra mengden. På tiårsjubileet for russefeiringen er det de som stakk seg frem du faktisk husker. Det siste folk ønsker er å henge sammen med noen som henger med nebbet og synes synd på seg selv. -KJ Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Newsflash til alle dere som synes dere har det tungt, som hele tiden tenker på hva andre mener om dere og hva dere har på dere: Folk flest gir rett og slett faen i andre på grunn av at de er så opptatte med å tenke på seg selv! Stort sett alle overser i alle fall 50 % av alle de tingene du ser og som danner det bildet du tror at andre har av deg. Derfor kan du aldri gå rundt og tro at din opfatning av deg selv er den samme som de rundt deg har. Den eneste måten å komme seg ut av uføret på er å gjøre noe aktivt selv. Sett deg selv i situasjoner der det faktisk er naturlig å møte folk, der du kan stå i fare for å bli bedt med på ting eller du kan be med andre på noe. Ikke vær redd for å skille deg ut fra mengden. På tiårsjubileet for russefeiringen er det de som stakk seg frem du faktisk husker. Det siste folk ønsker er å henge sammen med noen som henger med nebbet og synes synd på seg selv. -KJ This. Fint at du koste deg da. Jeg tror de aller fleste som blir mobbet og som ikke kjenner noen ville sett på russetiden som noe negativt. Er vel bare meg.. Uansett, trådstarter blir ikke mobbet, virker egentlig ikke som du heller ble det. Uansett, kjenner man ingen, så er det en perfekt sjangse til å bli kjent med folk. Endret 18. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Må si jeg kjenner meg igjen i mange situasjoner her.. Det hører med til historien av jeg ble mobba fysisk og psykisk gjennom hele barneskolen, og av den grunn hadde null selvtilitt når jeg kom til videregående. Jeg husker da jeg ble russ.. året var 2000, eller 2001, husker ikke 100%. Lav på selvtillitt som jeg var da, holdt jeg relativt lav profil gjennom hele russefeiringa og på det meste drakk jeg 2 cider på en dag, hehe. Tok jo helt av.. Var russ med bestekameraten min på den tida, som også var lik meg, drakk lite og holdt oss borte fra "bråk" og den slags.. Verden var jo full av idioter som var "ute etter en" å rakke ned på, ikke sant..? Det lå alltid en tanke bak i hodet mitt når noen spurte om jeg ville være med på en fest eller en eller annen form for festlighet; "Hvorfor spør han/hun, og hva kommer til å skje?" Det er nettopp derfor jeg nesten aldri ble med på noe når jeg gikk på videregående, jeg var for nervøs til å prøve noe nytt, altfor "pinglete". Jeg visste heller ikke hvordan kroppen min ville reagere til alkohol, derfor drakk jeg så og si ingenting før jeg passerte 20 år, og derfor holdt jeg meg til det som var trygt; sitte hjemme og spille dataspill og chatte på IRC. Eller se film/serier med andre likesinnede.. Det var jo trygt, så hvorfor ikke? Nå, snart 10 år etter, ser jeg tilbake og forstår ikke hvorfor jeg ikke tok sjansene, når jeg fikk dem, til å bli kjent med andre. Det finnes jo mange forskjellige mennesker der uten, noen får du god kontakt med, andre ikke, noen liker du etter kort tid, noen skyr du som pesten, vi er alle forskjellige, MEN en ting er sikkert; du finner aldri ut av hvem du kommer overens med om du ikke prøver. Og du finner aldri ut hvem du er om du ikke gjør noe nytt, noe du aldri før har prøvd, før du prøver det.. Du må ha i bakhodet at du ennå er ung, bare "valpen" som min kjøkkensjef brukte å si.. hehe.. :!: I dag er jeg om ikke lenge tretti, store planer om familie med min japanske kjæreste, og bestilt billett til japan til nyttår for å treffe svigers for første gang, litt nervøs, men fortsatt føler jeg meg som verdens lykkeligste mann Bottom line; det ordner seg alltid til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå