SoftChIP Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hei. Jeg er ute etter et taktisk skytespill og ønsker innspill. Jeg vil ha et spill hvor man feks er på en åskam og skal klarere et hus. man kan gjøre dette på flere måter. blandt annet å storme med engang eller ligge å observere, for deretter å skyte dem med skarpskytter våpen og/eller snike seg innpå huset. Fint hvis det er sånn at man kan spille cooperate med en annen på LAN. som feks en er sniper og en annen har maskinvåpen. Hva anbefaler dere? =) mvh SoftChIP Endret 18. august 2009 av SoftChIP Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 er til å anbefale Er taktisk, grei grafikk, og Co-op på Endret 18. august 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 SWAT serien må da være perfekt til deg, Anbefaler SWAT 4 på det varmeste, flott grafikk og flott gameplay. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 SWAT spillene og Rainbow Six spillene anbefaler jeg da .) Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Du kan også prøve ut Ghost reacon spillene Endret 18. august 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Alle er kanskje ikke akkurat slik du vil ha de, men de er taktiske skytespill. America's Army serien ArmA series Brothers in Arms serien Conflict serien Deadly Dozen series Delta Force serien Hidden & Dangerous serien Insurgency: Modern Infantry Combat Operation Flashpoint serien Project Reality Red Orchestra serien Sniper Elite SOCOM serien SWAT serien Tom Clancy's Ghost Recon serien Tom Clancy's Rainbow Six serien Vietcong serien Endret 18. august 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ja, det er en god liste. Jeg vil anbefale Project Reality modden til BF2 for taktisk public coop hvor samarbeid er helt nødvendig Endret 19. august 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ahh, jeg har gode minner fra Vietcong spillene De er til å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå