Kerv Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er ikke heeeeelt sikker men kan være at siden du har kjøpt en "bundle" med begge at begge legges inn. Kan jo kanskje være like greit også? Husk at på den "gamle" installen så er det MASSE slagg som ikke behøver å være der så du vil antagelig få en mye slankere AoC katalog ved å legge inn alt på nytt NB - Ikke sikker på noe av dette Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Samme platene som i orginalspillet bare nyere versjon. Kjøper du expansion så betaler du også for orginalspillet + pakke og 30 dager tar jeg ikke feil ? Så denne expansion kunne våre billigere om jeg hadde skippet 30 dager og orginalspillet og bare hatt en key.... Tullegreier Endret 11. mai 2010 av Digidice Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Uff... jeg reinstallerte Men, men. Serverne er jo nede uansett. Endret 11. mai 2010 av Marthj Lenke til kommentar
MrBubbles Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har en frosset account, prøver å finne ut om jeg får noe spilltid om jeg kjøper expansion på aoc sine sider, men damnit, det er umulig å finne ut av. Noen som har kjøpt derfra? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Viss jeg forstår riktig, får du kun 30 dager gametime viss du er en ny konto du lager. Man får jo normalt aldri gametime når man kjøper en ekstrapakke til et mmorpg, men i dette tilfellet er det jo veldig fint for nye spillere, siden orginalspillet også følger med+30dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå