Nerowulf Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Funcom har lettet litt på sløret i Gamescom. En ny trailer har blitt lansert. Og en preview hos Eurogamer: http://www.eurogamer.net/articles/age-of-c...dslayer-preview Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gleder meg allerede. Spent på å se hva dem får til nå som dem har mer erfaring med spillet, særlig etter Ymir`s Pass & Tarantia Commons. Jeg regner med en release i løpet av sommeren/høsten 2010. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Ser dritbra ut. Gleder meg. Synes det var bra med: There's no raised level cap in Rise of the Godslayer. Mer content altså for alle levler. Endret 18. august 2009 av Suder Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Noen som har klart å komme inn på riseofthegodslayer.com? Kommer bare på en jallaside... Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som har klart å komme inn på riseofthegodslayer.com? Kommer bare på en jallaside... Den var bare ikke lansert enda, den fungerer helt fint nå. Ganske informativ også Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ser spennende ut. Vil den koste noe, eller blir den gratis? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Ser spennende ut. Vil den koste noe, eller blir den gratis? Det vil nok koste noe, siden det er en expansion. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nesten utrolig at de ikke øker level capen, noe som blir svært interessant, og forhåpentligvis et bra trekk. Nydelig film. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Looks good! Endret 19. august 2009 av Hansen Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette blir bra! Håper det bare ikke blir fullt av bugs sånn at det tar funcom 1 år å fikse det Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ser det er lenge siden noen har skrevet noe i tråden her. Er det kommet noe ny informasjon agn expansion packen? Lenke til kommentar
Suder Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ser det er lenge siden noen har skrevet noe i tråden her. Er det kommet noe ny informasjon agn expansion packen? Lanserings datoen og ny trailer kommer neste uke. Gledre meg fordi jeg er med i traileren:) Lenke til kommentar
Suder Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Var bare på beta serveren rett tid til rett plass. Se etter en t2 guard i raid gruppe. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Launch traileren til Rise of the Godslayer: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-launch-aoc-rise-of/65184 Endret 4. mai 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som vet om det blir det noen gratishelg/uke for å få tilbake gamle spillere i forbindelse med denne pakka? (A) Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Øhm... Kjøpte spillet, men når jeg putter inn cden så installerer den hyborian adventures... når jeg ser på cden på min datamaskin heter den "age of conan: hyberion adventures", men omslaget heter rise of the godslayer.. hva skjer? Endret 11. mai 2010 av Marthj Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 DU får både det originale- og exp-packen når du kjøper RotGS. så har nok noe med det å gjøre Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ja... men hvorfor vil den installere hyberion når jeg allerede har det installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå