Gjest g27 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dette er en merkelig situasjon, skal prøve å gjøre historien kort. Jeg og dama (nå eksen) kranglet en del. Før vi gjorde det slutt prøvde vi å snakke om det, selv om hun ikke liker det, hun reagerte på en måte med irritasjon, overlegenhet, samt spydighet. Jeg har aldri gjort noe slemt mot henne, og hun ser på meg som en skikkelig søt fyr. Vi ble enige om vi ikke passet sammen, vi fikk det ikke til for det gikk så dårlig, vi kranglet vel egentlig ikke om noe spesielt, men det hun (og jeg) ønsket var at alt skulle bli som før. Vi prøvde vel å ta en pause, men det hadde ikke noe for seg ettersom hun mente at man fortsatt var forpliktet til å ringe og ha kontakt. Derfor ble vi enige om at det måtte bli ordentlig slutt. Men det hun også sa var at, "forhåpentligvis finner vi hverandre igjen, at vi begynner å kline på fylla eller noe en gang". Hun sa også at hun hadde gjort det slutt med forrige kjæresten, men ringt han i et halvt år etterpå for å prøve å få han tilbake. Han hadde fått ny kjæreste. Hun ringte for å slenge dritt, regner med at hun ville få seg selv til å føle seg bedre til tross for at hun egentlig innerst inne skyldte på seg selv. Jeg syntes det høres bra ut å gjøre det slutt, det var akkurat det jeg var enig i, jeg trengte litt distanse, og tenkte hvis det er meningen at det skal bli oss, så blir det det. Så tenkte jeg "jaja, jeg får bare la være å ta kontakt, virkelig gi henne litt pusterom". Hun har sendt meldinger to ganger i fylla etter det for å høre om jeg har vært ute, men jeg har ikke hatt muligheten til å møte henne noen av gangene. Siste gangen skrev jeg at jeg hadde tenkt masse på henne og gledet meg til å se henne og at jeg var glad i henne. Det som skjedde senere var at vi var på øyafestivalen, sammen med noen venner av oss. Hun hadde kjøpt festivalpass til bursdagen min langt tidligere, og denne fikk jeg heldigvis. (Skulle bare mangle, hun fikk gave av meg også). Første dag på øya så møtte jeg henne og vi pratet ganske normalt, lo og smilte, men jeg tenkte egentlig ikke på noe mer enn det, var glad for at det gikk bra. På slutten av den dagen stakk hun uten å si hadet spesifikt til meg. Neste dag på øya skulle hun være mest mulig overlegen, ikke prate med meg, slenge spydige kommentarer (hvis jeg sa noe, så måtte hun vende på det så det jeg sa skulle virke dumt). Hun så ikke på meg, og samtidig strålte hun hvor sinnsykt kult hun hadde det. Senere på dagen sa jeg fra at jeg syntes det var teit at hun måtte oppføre seg sånn fordi det skapte dårlig stemning mellom oss som en gjeng (med våre venner). Jeg sa at jeg har alltid vært god mot henne, og at hun ikke har noe grunn til å oppføre seg sånn. Da kom hun med masse greier, som "vi skulle aldri blitt sammen" "du skulle aldri fått øyapass av meg (selv om det var en gave), og at hun hadde spandert masse på meg. Så ville hun ikke diskutere noe mer, hun ville virkelig ikke snakke om det. Da fortsatte hun å oppføre seg dårlig. Dagen etterpå spurte jeg om vi kunne prøve å være venner denne gangen, "jeg vil ikke snakke med deg, jeg skulle ønske jeg ga festivalpasset til noen andre". Så satt hun seg unna meg, smilte og strålte og ignorerte meg igjen. Det virket som hun satt og tekstet en god vennine om dette hele tiden. Jeg ble faktisk innmari såret den gangen, fordi jeg syntes det er utrolig at et menneske jeg har vært god mot er slem mot meg. Men så har det gått opp for meg at hun kanskje også har litt kjærlighetssorg, og dette er måten hennes å deale med dette på. Hvis hun hadde vært helt over det, så hadde hun ikke hatt noe behov for å oppføre seg på den måten. Chattet med henne i dag, og fortalte hva jeg syntes, jeg sa at problemet er at "du klarer ikke prate om følelsene dine, det er derfor det ikke fungerer mellom oss". Da logget hun av chatten, men kom tilbake rett etterpå. "Men, jeg har ikke noe følelser for deg lenger, vi passer ikke sammen, den må du se. Jeg vil ikke ha noe drama." Så prøvde jeg å chatte videre, men hun logget av igjen, uten å si hadet. Hun har vært på fylla hver dag i 3 uker omtrent, og da virker det som hun prøver å escape fra dette. På facebook skrev hun at hun skulle på fylla igjen (i går) og da skrev en bekjent av henne "sånn du sørger " Jeg bare lurer på hva dere tenker, jeg går videre med livet mitt nå, har ikke forhåpninger eller noe, skal ikke ta kontakt med henne. Men hva tror dere er grunnen til at dette skjedde? Noen som har noen lignende erfaringer. Jeg tror denne jenta er konfliktsky og sliter med å få ut følelser. Kanskje (uten å være for innbilsk) håper hun vi finner sammen igjen hvis det har vært litt dårlig stemning og at ting kan bli bra igjen.. Selv om jeg sikkert ikke vil det da. Lenke til kommentar
Gjest g27 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det jeg tenker videre er, (uten å høres for innbilsk ut) at hun ønsker at vi ikke skal være venner, at hun blir litt trist av å se på meg som en kamerat, vi har jo mange felles kjente. Og at hun derfor vil at vi skal bli borte fra hverandre og se hva som skjer når vi en gang møtes igjen. Hun har ikke hatt seg med noen andre (så vidt jeg vet), prøver ikke å gjøre meg sjalu heller. Hun flørter ikke med noen spesielle. og etter hver natt på fylla har hun skrevet noe på facebooken som tilsier at hun dro hjem alene. Kanskje fordi hun også vil at jeg ikke skal gjøre det samme mot henne.. Nå tenker jeg mye jeg, det har jeg alltid gjort. Men trenger litt hjelp til å rydde opp i hodet mitt! thanks Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kvifor brukar du tid og energi på slike jenter? Mann, du må innse at du er betre enn det der. Kom deg vidare, så skal du sjå at ho eks-dama di før eller seinare vil koma med ein unnskyldning. Lenke til kommentar
Gjest g27 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kvifor brukar du tid og energi på slike jenter? Mann, du må innse at du er betre enn det der. Kom deg vidare, så skal du sjå at ho eks-dama di før eller seinare vil koma med ein unnskyldning. Hei jeg vet det, jeg tenker bare mye på hva som har skjedd, jeg prøver å rydde opp i hodet mitt. Det faktum at hun ikke er over meg (er temmelig sikker på det, det mener alle andre) gjør ting nemlig mye bedre for meg. Og jeg tror ikke hun vil gi meg den gleden. Det er ikke så enkelt som bare "drit i det og kom deg videre" Iblant trenger man å ha forståelse for hva som har skjedd. Det hjelper å diskutere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå