baat Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.phs.no/Studietilbud/Bachelor/Op...Styrke--spenst/ Heisann, jeg skal (kanskje) en gang om noen år søke på Politihøgskolen, og kom derfor over treningsprogammet jeg har linket til over her. Tidligere har jeg trent dietmarprogammer, og lignende. Hadde vært spennende å høre andres synspunkt på programmet. Kanskje noen som har erfaringer med det? G Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes det programmet der ser spennende ut. Fullkropps program basert på basis øvelser. Det kan jo ikke slå feil. Bare til å kjøre på. Står det noen plass om kravene på politihøgskolen i de forskjellige øvelsene? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det var faktisk ikke så verst, skulle helst vært parallele og ikke halvbøy, kutta ned litt på isolasjonsøvelsene, kudos for å variere reps! Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 så lenge du trene regelmessing er di fysiske testene null stress, men har hørt at skuleabeidet blir heilt jævli:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå