Gå til innhold

[Løst]Knust skjerm HTC touch HD

Datass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarte i dag å knuse skjermen på mobilen min da jeg var ute i hagen og jobbet.

Hvem skal jeg hendvende meg til når det gjelder skifting av skjerm og hvor mye vil det koste?

Takker så mye for svar. :)

Hei hei. Du kan henvende deg med Moobi som tar service på HTC mobiler i Norge.

www.moobi.no

Lenke til kommentar
Når jeg skrev inn mitt IMEI nummer, som jeg fikk beskjed om fikk jeg meldingen: "Dette er ikke et produkt som faller innenfor vårt garanti eller service ansvar"

Finnes det noen andre som kan fikse skjermen min?

Merkelig, jeg leverte HDen min der av akkurat samme problem. Tok dog kontakt via email.

Lenke til kommentar
Når jeg skrev inn mitt IMEI nummer, som jeg fikk beskjed om fikk jeg meldingen: "Dette er ikke et produkt som faller innenfor vårt garanti eller service ansvar"

Finnes det noen andre som kan fikse skjermen min?

Merkelig, jeg leverte HDen min der av akkurat samme problem. Tok dog kontakt via email.

Det er kun Mcare og Deltaservice som er autorisert verksted for HTC i NorgeEr bare å ringe og sjekke ut hvem som er billigst og få reparert det der.

Lenke til kommentar

Greit. Tusen takk.

Jeg var i butikken og snakka med de jeg kjøpte den hos. alt han kunne si var "Huff".. Han visste det ville bli dyrt, og mente jeg måtte betale rundt 2000 kroner for dette. Heldighvis fungerer mobilen fremdeles, det er bare en masse sprekker i skjermen så jeg kan bruke den til jeg får råd til dette.

Takker så mye for svar, skal ringe Delta og få ett endelig prisoverslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...