prebennilsen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg skal isolere et betonggulv før vinteren kommer. Det er bare lagt gulvbelegg rett på betongen, så det blir veldig kaldt og fuktig på gulvet om vinteren. Noen tips til hva jeg kan isolere med? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 hvor mye kan det bygge? Lenke til kommentar
prebennilsen Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Så lite som mulig. Takhøyden er bare 2.10. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 hva med 5 mm Depron? (tynne isoporlignende plater) Lenke til kommentar
prebennilsen Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Det virker veldig lovende! Men går det ann å legge parkett rett på Depron? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 tror det er vanlig å legge plast oppå depronen, men det bygger jo nesten ingenting. Lenke til kommentar
prebennilsen Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Er jo kjekt med så stor takhøyde som mulig da. Går det ann å legge Depronplater rett på betonggulve så plast også parkett eller lignende? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) var det jeg mente ja! for the record må jeg bare presisere at jeg har ikke noen kompetanse på dette, men mener å ha sett det gjort på den måten, det er uansett bedre enn bare parkett/laminat rett på betongen du kan jo dessuten gå hakket bedre og legge en varmefolie oppå depronen den bygger omtrent like mye som plasten og gjør underverker for opplevd temperatur i rommet Endret 19. august 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Husk fuktsperre om du skal legge gulv på betong! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå