Zaftig Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har tenkt en del på hva jeg burde velge og studere og hva jeg har lyst til å bli, men jeg har vanskeligheter med idet hele tatt og finne på noe. Så derfor lurte jeg på om noen hadde noen bra linker til karriere tester, noenn seriøse tester. jeg har ikke tenkt å velge ut ifra det med det kan kanskje gi meg noen ideer. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Spurte om det samme her for litt siden, fikk noen linker til sånne NAV tester, kan prøve og finne dem Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Takk, fikk ikke så mye ut av dem men litt , noen som vet om noe mer? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fikk ikke så mye ut av dem heller Men var det eneste jeg fant(lette ikke sååå lenge) Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 det er faen ikke lett å velge noe. sliter med det selv. :/ Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har du tenkt noe på hva du er interessert i? Hvilke fag liker du best på skolen, hvilke hobbyer har du og slikt? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Yndlingsfaget mitt er Tysk og etter det Historie og gym. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå