Bakitafrasnikaren Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Zolpidem og melatonin er to farmakum du kan få utskrevet som sovemiddel. Jeg lurer på om det vil komme ekstra bivirkninger dersom du mikser disse to. Vet dere noe? Jeg har ikke funnet noe på nett. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det er somregel ikke lurt å mikse medikamenter med mindre du har rådført deg med en lege i forveien. Det kan ofte medføre uheldige bivirkninger å mikse dette. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Det er uaktuelt å møte opp på et legekontor for å få svar på dette spørsmålet. Derfor benytter jeg meg av det neste beste alternativet: diskusjon.no. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vell,siden du ikke vil sjekke med de som virkelig kan dette,så får du bare proppe deg full,og se hva som skjer.... Lenke til kommentar
Gjest fdq Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva med å smse legen din? kommer du til å dævve av det svarer han vel kjapt Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.interaksjoner.no/Analyser.asp?P...ubmit1=Analyser "Ingen relevante interaksjoner ble funnet" Det betyr ikke nødvendigvis at det er trygt, men det er iallefall ingen kjente interaksjoner mellom stoffene. Går likevel utifra at det er en god ide å ta mindre doser av begge om du skal kombinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå