Pitt Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 hvis man skal koble til et hjemme kinoanlegg til PS3, må man da koble kjøre lyden først til tv så ut på hjemmekinoanlegget? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvordan anlegg har du? Anbefaler optisk kabel, dersom du har mulighet til det. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Hvordan anlegg har du? Anbefaler optisk kabel, dersom du har mulighet til det. har ikke kjøpt noe enda, men vurderer et sony HT-SF1300. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Hvordan anlegg har du? Anbefaler optisk kabel, dersom du har mulighet til det. har ikke kjøpt noe enda, men vurderer et sony HT-SF1300. det er kanskje ikke mulig å få kjøpt lenger det? isåfall blir det kanskje sony HT-SF100, som ser ut til å være arvtageren? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Bruk en hdmi-kabel inn på anlegget, og en fra anlegget og opp til tven. Da skal det nok funke vil jeg tro Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg bruker hdmi fra ps3 til tv og standard kabelen som fulgte med anlegget fra tv til anlegg. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 oki - takk for svarene Lenke til kommentar
gxi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Du har følgende valg: - Analogt via 2xRCA fra multiconnectoren (bruk medfølgende ledning bare at du kan la den gule videoconnectoren ligge løst). - Digitalt via TOSLink-connector på baksiden. - Digitalt via HDMI enten via forsterker med HDMI eller til TV og deretter ut fra TVen. Jeg bruker førstnevnte direkte til forsterker og det fungerer helt utmerket. Endret 19. august 2009 av gxi Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Om man skal ha ekte surround må man bruke optisk eller HDMI, bruker man RCA får man en fake surround. Så om du kan bruk optisk eller HDMI, om du ikke kan sier det vel seg selv Har selv en Onkyo forsterker hvor jeg kjører HDMI rett inn på den og HDMI fra den til TVen. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det kan også være verdt å nevne at HDMI er å foretrekke fremfor optisk dersom du har planer om å se Blu-ray. TOSLINK har ikke båndbredde nok for de nye lydformatene (DTS-HD, etc.). Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hei, jeg sliter med å få surround på både TVèn og PS3èn. Jeg har surround med dvdspiller og denne går via scart, så går eg med HDMI fra ps 3 til tvèn og med HDMI fra dekoderen til tvèn. da er det ingen flere ledige HDMI innganger heller. Hva skal eg gjøre? eg har forresten: Sony hjemmekino DAVDZ780 http://www.lefdal.com/product/lyd-bilde/hj...sony-hjemmekino Håper på hjelp fort Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 hei, jeg sliter med å få surround på både TVèn og PS3èn. Jeg har surround med dvdspiller og denne går via scart, så går eg med HDMI fra ps 3 til tvèn og med HDMI fra dekoderen til tvèn. da er det ingen flere ledige HDMI innganger heller. Hva skal eg gjøre? eg har forresten:Sony hjemmekino DAVDZ780 Håper på hjelp fort Er det på TV'n eller forsterkeren du mangler HDMI innganger ?? Hva har du av INNganger på forsterkeren i det hele tatt. Dette er et gjengående problem på nesten alle slike "surround"-pakker at forsterkeren mangler innganger for å håndtere andre enheter som PS3/Xbox etc. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Beskrivelsen til Lefdal var fullstendig ubrukelig, men jeg fant denne: http://www.sony.co.uk/product/hcs-surround...=TechnicalSpecs Såvidt jeg kan se her er det ingen HDMI-innganger på denne, så her må du bruke optisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå