_Issue_ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Opplysninger fra http://www.rage3d.com/ : Catalyst 3.4 Update!!! - 3:30 pm EST - G.I.Bro Well... I guess everyone's worst fears have come true. It looks like the 3.4's will be late! Nooot! Sorry. I had to! heheh Everyone knows that the hotly anticipated CATALYST 3.4 is coming out any day now. I contacted Terry Makedon (CATALYST MAKER on our forums) who is ATI's software product manager, and the guy who makes these driver updates possible. The question I asked him was simple, when the ATI community will get the new CATALYST package, and can you tell us anything about it? His reply was this: "Hi GI BRO, CATALYST 3.4 will go live some time tomorrow and will include updates to three of the four CATALYST components. First and foremost we will update the driver to version 7.88 (with some cool performance boosts, and other new features), we will update multimedia center to version 8.5 (with a brand new user interface option), and we will update the Remote Wonder software (used in conjunction with the remote control we sell). Make sure all the Rage3D community checks out our web page tomorrow throughout the day and as usual I will post in the threads here the second the link is live" I hope this helps anyone who's still left in the dark about the release! Also, a special thanks for Terry for parting himself from his busy Schedule to help keep everyone up to date on what's going on! Lenke til kommentar
stranden Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 skal ikke 3.3 komme først.. eller er jeg ute å kjører ? :oops: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 skal ikke 3.3 komme først.. eller er jeg ute å kjører ? :oops: det har jeg oxo lurt på! Noen som vet om de har fikset problemene med doom3? Ikke det at det er noen hast, men ville likt å se ATI 9800 PRO 256MB vs de nye GF FX korta med cat 3.4 som funket... Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 nei, det blir ikke noe 3.3 nei Lenke til kommentar
stranden Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 vel.. det er jo bra.. hater 3.2 driverne.. de suger max :x Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 3.3 driveren var føkket så de fleste måtte gå over til 3.2 driveren igjen...og nå skal 3.4 komme som skal gi en skikkelig boost i forhold til 3.2 :wink: Lenke til kommentar
maedox Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 D boostet kom jo sammen med Omega's utgave av Catalyst 3.2! Vil jeg merke noen forskjell på å gå fra Omega 3.2 til ATi's 3.4 ? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 3.3 driveren var føkket så de fleste måtte gå over til 3.2 driveren igjen... Nei. Det er knapt noen som har hatt gleden av å forsøke 3.3 siden den aldri kom ut (og NEI, driveren fra Dell var IKKE 3.3). Vil jeg merke noen forskjell på å gå fra Omega 3.2 til ATi's 3.4 ? Hva mener du egentlig? Ny driver, klart du vil merke forskjell. Noen bugs er fikset, om vi er uheldig så kommer det kanskje noen nye bugs. Noen spill vil gå raskere, andre kanskje saktere. Ikke mye som kan sies i forhold til spørsmålet før folk har fått sjansen til å prøve driveren... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 3.3 ble ikke sluppet ut fordi de ikke gikk godkjenning av WHQL, og man gikk videre til 3.4 for det var mest naturlig å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå