Robin B Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal bare ikke gå ann, jeg og sønnen min bestilte 4 disker fra Multicom som kom i dag. Og det viste seg fort at 3 av dem var det ikke mulig å vekke til livet så dem har gått i retur. Får håpe de ikke skal bruke nye 3 uker på å sende nye til oss .... Men hva er sjansen for å få tilsendt 3 døde disker av ¤ ? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Du burde se deg rundt etter uflaks lotteriet... Tror du har store sjanser for å få deg en stor premie der. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Kansje ikke rart at jeg aldri vinner i noe lotteri..... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skal bare ikke gå ann, jeg og sønnen min bestilte 4 disker fra Multicom som kom i dag. Og det viste seg fort at 3 av dem var det ikke mulig å vekke til livet så dem har gått i retur. Får håpe de ikke skal bruke nye 3 uker på å sende nye til oss ....Men hva er sjansen for å få tilsendt 3 døde disker av ¤ ? Brukde du disse på raid kort ? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Nei ikke på Raid, har prøvd dem på 3 Pc`r uten at det lyktes å få liv i dem. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Nei ikke på Raid, har prøvd dem på 3 Pc`r uten at det lyktes å få liv i dem. kan vel hende multicom har prøvd å reselge harddisker som er blitt returnert. Hvordan var diskene pakket inn av multicom i esken... bar evt esken preg av hard behandling ? har selv opplevd å se flere disker ligge ubeskyttet mot hverandre i pakke, og temmelig dårlig beskyttelse rundt disse så i praksis om esken beveger seg litt røfft under transport så er det sannsynlig at diskene kan bevege seg ganske heftig og dunke borti hverandre.... Om så er tilfelle så burde du kanskje returnere disken som tilsynelatende er iorden også Endret 18. august 2009 av idleman_2 Lenke til kommentar
Anv Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har aldri opplevd å få en dårlig pakket HDD fra MultiCom eller andre. Selvsagt kan man motta disker og andre komponenter som er DOA. At 3 av 4 var DOA var jo ikke bra men slett ikke umulig, har selv fått 3 7200.12 1TB og alle har fungert som forventet. 7200.12 er helt OK, litt svak på aksesstid er det eneste negative jeg har å bemerke. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Diskene var godt innpakket i orginal embalasje, så det er neppe transport skader som er årsaken. Men det ga meg ikke noe godt intrykk av Seagate sine disker. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Diskene var godt innpakket i orginal embalasje, så det er neppe transport skader som er årsaken. Men det ga meg ikke noe godt intrykk av Seagate sine disker. hatt over 20 stk seagate disker ingen doa, alle virker fremdeles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå