haakonhb Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hei! Gassvaieren på min Aprilia sr50 Factory er røket, noen som vet om en nettside eller noe sånn hvor jeg kan bestille det? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Med mindre du skal ha nøyaktig den samme gassvaieren som fulgte med, kan du bare stikke innom et verksted for MC'er og kjøpe det derfra hvis du klarer å sette det på selv. Bare å spørre etter en gassvaier, og er de litt fleksible så kutter de den til for deg og selger den for et par lapper mens du venter. Lenke til kommentar
haakonhb Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Med mindre du skal ha nøyaktig den samme gassvaieren som fulgte med, kan du bare stikke innom et verksted for MC'er og kjøpe det derfra hvis du klarer å sette det på selv. Bare å spørre etter en gassvaier, og er de litt fleksible så kutter de den til for deg og selger den for et par lapper mens du venter. må jeg ikke ha en "spesial laget gassvaier" som passer til den scooteren? eller kan jeg bare bruke hvilken som helst type gassvaier? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg er usikker på om Aprilia benytter seg av andre typer gassvaiere enn hva en helt vanlig moped bruker. Jeg foreslår at du drar til stedet du kjøpte scootern din og hører om de har gassvaiere til din scooter eller om de eventuelt kan bestille for deg. Lenke til kommentar
haakonhb Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Har bestilt fra en butikk i trondheim nå, så har den om ca. 3 dager Lenke til kommentar
Reow Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har bestilt fra en butikk i trondheim nå, så har den om ca. 3 dager min røyk og, har bestilt ny. Men åssen i faen setter jeg den på¨? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå