Bmw93 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Okey jeg har for dårlig hardisk 19gb -.- , så jeg får ikke spille de store spilla fordi jeg har ikke bare Spill på pcen, trenger plass til musikk og alt det... , så jeg hadde tenkt å kjøpe En ekstern hardisk 500 GB , men jeg lurer på om når jeg laster ned spill og putter det i den eksterne hardisken... får jeg spille det spillet da? (Da spillet er i den EKSTERNE hardisken) Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Du får vel spilt, men forvent mye loading tid alt etter hvilket grensesnitt det er på den eksterne disken. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det er enkelt å installere en ny HDD i PCen selv. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er enkelt å installere en ny HDD i PCen selv. Må man da bruke SATA-kabel og slikt? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er det beste hvis du har SATAporter ledig i maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du får til å spille via usb, men grunnet USB 2.0s begrensede overføringshastigheter, vil ikke jeg heller anbefale det. Intern S-ATA er nok det beste. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Okey jeg har for dårlig hardisk 19gb -.- , så jeg får ikke spille de store spilla fordi jeg har ikke bare Spill på pcen, trenger plass til musikk og alt det... Det beste er - som det allerede er sagt - å bytte til en større intern disk, eller legge til en ekstra intern disk (dersom det er plass). Hvis den disken du har begynner å bli noen år, så vil jeg anbefale å skifte ut den gamle med noe nytt. Hva slags type disk du trenger (IDE, SATA, ..) avhenger av hva slags PC du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå