tom waits for alice Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Antagelig av middels interesse for de fleste av dere, men: Siden jeg har begynt å få mer designoppdrag og mindre programmering, har jeg byttet ut Dell-PC'en med en bærbar Mac. (Macbook Pro.) Jeg installerte Boot Camp og Windows 7 RC, og for moro skyld noen spill på dette. Oblivion går helt fint på denne combo'en. Noen små glitcher og crash i starten, men de er så godt som borte, antagelig etter at Win 7 har oppdatert drivere. Macbook'en har et 9600 skjermkort, så jeg kjører på nokså middels instillinger. (Skal sjekke dem etterpå og oppdatere posten.) Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Kjørte på 1280 x 800 Widescreen, med HDR og ellers forsiktige setttings. Prøvde 1920 x 1200 også, men det ble litt rykkete. Prøvde også å kjøre det under Parallells nå i et vindu på OSX desktopen, det fungerte heller dårlig. Musen hadde plutselig en presisjon på 50 pixler, så jeg klarte ikke engang å trykke på knappene... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå